Goh wat leuk zeg, dat had van mij hier ook wel gemogen. Helaas doen ze zoiets hier niet. Veel plezier, lijkt mij erg gezellig.
Ik verheug mij er ook al op..vorig jaar had ik een taart gebakken voor de overburen voor ramadan en toen kreeg ik ook een schaal met allerlei lekkers...
Dit lijkt mij ook leuk. Van de ene kant wil ik dat wel eens proberen maar dan denk ik weer dat m'n buren dat misschien helemaal niet waarderen ofzo...
lastig ja...nu hebben wij een grote straat hoor...dus grotere kans dat er mensen komen...maar ik weet zo al een paar buren die dit dus helemaal niks vinden....tja pech voor hun denk ik dan. nu scheelt het hier misschien wel dat er best wat buren zelf aan de ramadan doen...dus ook al zou er niemand komen verder dan hebben zij al een gezellige groep...maar goed das niet de insteek uiteraard Wij zijn er bij iig
Super leuk idee! Ik breng met het suikerfeest altijd zoetigheid naar de buren, vorig jaar was dit voor het eerst in onze nieuwe buurt. 1 van deze buren pakte het schaaltje aan en deed zo snel mogelijk de deur dicht. Hoop dat het ze gesmaakt heeft, heb mijn schaaltje nooit meer terug gekregen. Dit jaar ga ik er gewoon weer heen met een schaaltje! Gelukkig konden de andere buren het enorm waarderen.