hier word ik nu echt kei verdrietig van.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

het liefst had ik hem nu nog opgehaald, maar ik heb al een reutje in huis. gaat vast niet goed

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

sneu dat dat beestje weg moet idd. Zo te lezen hebben ze wel een goede reden. Hoop dat die snel een ander baasje vind.

@ts ken je deze mensen persoonlijk?

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee kwam hem tegen op mp zat bij de in de buurt advertenties te kijken

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Waarom vraag je dat niet aan die mensen zelf. Wellicht zijn er heel veel opties bekeken en zijn die mensen ook keiverdrietig om deze beslissing.

6. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    toch vind ik het misselijk om zo met een levend wezen om te gaan.
    Je hebt ervoor gekozen en nou moet je er dan ook voor zorgen.
    Als je kind niet op kan schieten met je hond zet je die toch ook niet op marktplaats?!

Voordat wij aan kinderen begonnen hebben we het hier ook over gehad, de 'wat als'.
    Nou hebben wij onze hond goed opgevoed en hij is getraind en afgericht, dus wij hebben dat probleem niet gehad.
    Maar mijn hond is gevoelsmatig ook mijn kind, ik ben namelijk verantwoordelijk voor toen ik hem als pup in huis nam.

Ik zal hier heus wel mensen op hun tenen gaan staan, maar ik vind dit zwaar onverantwoordelijk!
    Voordat je aan dieren begint vooral een hond, kat, enz. moet je denken aan wat als we ooit kinderen krijgen en het gaat niet goed!
    Nu is dat arme dier de l*l!

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik word altijd zo verdrietig van de opmerking '' Kan niet omgaan met mijn kind '' Uuuuuh misschien kan je kind wel niet omgaan met hem ?? Dan doe je je dochter toch ook niet zomaar weg ;)

8. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    amen sister

9. Ja of...
    Wij kunnen niet omgaan met het feit dat we een dochter en een hond hebben!
    Allemaal heel moeilijk te combineren. We hebben ons niet genoeg ingelezen hoe je dat moet aanpakken...
    Pfff losers.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij hadden twee honden. Nu nog maar 1.. en waarom? Hij greep ons zoontje. Het begon met happen en lip op trekken en voor we het wisten hapte hij gericht.
    Kind kon nog niet tijgeren, alleen omrollen en een gedragstherapeut heeft niks geholpen..

Spijt me zeer, maar dan gaat het beestje zonder pardon weg. Ik ga niet wachten op het moment dat het echt mis gaat.. we hebben alles geprobeerd maar niks hielp..

Beetje jammer dat er zo'n reactie komt.. weet jij veel wat ze allemaal geprobeerd hebben. Vraag het ze voor je met zo'n vooroordeel komt

Onze andere hond hebben we nog steeds.. een gevalletje joris goedzak zeg maar ;)

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dit is de reden waarom ik überhaupt niet bij dieren advertenties kijk.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hier hebben we ook zo'n hond gehad. Als puppie genomen toen ik zwanger was van de eerste. Het begon met werkelijk alles kapot bijten van de kleine en later werd het grommen en proberen te happen. Hier ook een gedragstherapeut bij gehad en tenslotte hebben we 'm ook op marktplaats gezet, gratis en voor niks.

13. Onje

Onje Niet meer actief

De overburen van mijn oma hadden zo verstandig moeten handelen als jij .

Dan had de helft van mijn gezicht er niet uit gelegen als 6 jarig meisje...

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En die hond had je al voor je kinderen kreeg ? Belachelijk dat je hem dan weg doet, je doet je kind toch ook niet weg als slaat ? ;)

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Nee je kind dood of verminkt laten bijten dat is een goeie optie ;)

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat moet je er dan mee?

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

OMG wat een domme opmerking!

Wij hebben ook 1 van de 3 weg moeten doen omdat het niet ging. Helaas.

Maar goed, omdat de schrijver van de advertentie niet goed is in een prachtig verhaal schrijven, is het gelijk vreselijk.

Ik vind het juist super dat mensen dan niet alleen aan zichzelf denken maar ook aan de hond. Honden die uitvallen naar kinderen doen dit of omdat ze in rang willen stijgen of omdat ze bang zijn. Heeerlijk leven voor een hond die altijd stress heeft. Jammer dat er dan mensen zijn die koste wat kost die hond bij zich willen houden en hem geen eigen leuk leven gunnen bij een ander, omdat "je een hond voor het leven neemt".

En ik zeg niet dat je er niks aan moet proberen, maar als je alles gedaan hebt wat in je macht ligt, en je kind is niet veilig, dan moet je gewoon een leuk baasje zoeken.

18. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    heerlijk die bekrompen reacties, als het niet gaat gaat het niet,
    voor mij staat mijn kind ook op nummer 1 en dan pas de huisdieren. tja vind de reacties om je kind maar weg te doen zo dom, werkelijk waar snap dat echt niet.
    snap dat voor velen hun dieren ook hun kinderen zijn, en ik hou ook van mijn dieren, maar nog altijd meer van mijn zoon.

19. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Waarom bekijk je zulke advertenties als je er zo verdrietig van wordt?

20. marilouise

marilouise Niet meer actief

Nou er zijn vele oplossingen deden alle moeders met misdadigers als kinderen ze maar zo makkelijk weg zou de wereld heel wat beter zijn!:(

Deel Deze Pagina