Hoi hoi, Mijn vader heeft een spierziekte waardoor hij heel slecht kan lopen. Daarom heeft hij destijds een invalidenparkeerplek gekregen voor het huis. Vanmorgen toen hij even weg was met de auto, kwam er daarna direct iemand aangereden die hem daar even neerzette. Toen hij dus weer kwam moest hij hem een stuk verderop parkeren aangezien hier alles vol stond. We wisten niet van wie de auto was, dus heeft mijn vader de politie gebeld en deze zijn gekomen. Nu hebben ze gekeken en zijn direct weer doorgereden. Iets na 12 uur vanmiddag kwam diegene eraan en het bleek dus een huisarts te zijn uit een andere plaats die vanmorgen het spreekuur waarschijnlijk overnam van de normale huisarts. Maar goed, vinden jullie het kunnen dat juíst een huisarts zijn auto op een invalidenparkeerplaats zet? Er waren nog plekken over, aan de overkant van de stoep, wat voor hem veel dichterbij is en naast de huisartsenpraktijk staan zeker 8 parkeer plaatsen.
Ja aan de ene kant wel, misschien was hij daar voor een noodgeval ? En is die invalide plek echt van hem ? Bedoel staat zijn kenteken bij het bord ? Zolang dat niet het geval is mag iedereen die dus invalide is daar parkeren, volgens mij hebben HA zo'n kaart waarop staat dat ze daar mogen parkeren. Of het netjes is tja kijk als die dokter voor iets spoed kwam dan vind ik het niet meer dan normaal maar aan de andere kant geef je ook aan dat alles nog vrij was dus vraag ik me af of het dan wel nodig was geweest.
Ja als hij het echt bewust deed vind ik het niet kunnen. Maar misschien had hij het niet gezien? Ik heb t ook wel s gehad dat ik al had geparkeerd en toen ik bij mijn auto wegliep zag ik pas dat het een invalide parkeerplaats was
Nee, ik vind het niet kunnen, als degene bewust daar geparkeerd heeft wetende dat het een invalidenparkeerplaats is... Maar misschien was de huisarts nog niet helemaal wakker vanmorgen en heeft hij helemaal niet gezien dat het een invalidenparkeerplaats was
Nee, huisarts of niet, die plekken zijn alleen voor 'invalide' mensen. Ze hebben doorgaans niet voor niks een invalidenkaart.. Belachelijk dus dat een huisarts daar de auto maar parkeert.
Nee vind ik zeker niet normaal En pittig als ik ben had ik dus al gelijk aan de telefoon gehangen om met deze meneer even te babbelen.
Ik vind het niet kunnen, die plekken zijn er niet voor niets. En vind het al helemaal niet kunnen als er ook nog zat andere lege plekken vrij zijn.
nope, vind ik niet normaal! Vooral niet omdat het een arts is en die moet juist weten hoe belangrijk het als je slecht ter been bent dat je snel op je bestemming moet kunnen zijn als er wat aan de hand is. En ookal had hij spoed kunnen hebben en er zijn andere plekken vrij dan had hij daar moeten parkeren. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Vind ik absoluut NIET kunnen als die huisarts zelf geen invalide is. Dus ook al zouden huisartsen daar mogen parkeren.. Nee, ik vind dat doe je gewoon niet.