pfff waarom doe ik dat nog!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door zogezegend, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

echt ik BAAAAAAAL zo, had broekjes gekocht via marktplaats leuke leggings met vlindertjes en een zwart broekje alles maat 92 vroeg of ze leuk prijsje voor wilde maken 15 euro vroeg ze, krijg ik toch afgetrapte lelijke leggings (2 verkleurd ) in verschillende maten met een spijkerbroek die aan de rand versleten is....echt ben zoooo pissig, heb dr een mail gestuurd dat ik haar adres verwacht zodat ik dit terug kan sturen en zij mij het beloofde pakket kan opsturen want dit was duidelijk!!! geen 15 euro waard pfffff...dit was ook duidelijk de laatste keer dat ik via marktplaats koop jammer zeg:x:(

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Heb je geld van tevoren overgemaakt?
    Dat kan je bijna altijd via de bank binnen 30dagen terug halen.
    Dan zal ze vanzelf contact met jou opnemen en kan je de broekjes terugsturen

3. Rono

Rono Niet meer actief

Das echt genaait!!

bovenstaand: Nee dat kan niet, alleen met automatische incasso's

4. zogezegend

ik heb het via internetbankieren gedaan hoe doe ik dat dan?
    :)

5. zogezegend

ik heb op elke legging die volgens afspraak was gereageerd, en zie dat het broekje van de link waar ik op reageerde gewoon verdwenen is...

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Als je het geld zelf hebt overgemaakt kan dat helaas dus niet!
    Kan alleen maar bij automatische incasso.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    kan niet, alleen als n ander t afschrijft dmv automatische incasso

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ebay.com.... er was een wereld voor me open gegaan die hele marktplaats is een lachertje vergeleken met dat.
    Als iets niet voldoet aan de beschrijving of wat dan ook krijg ik gewoon me geld terug.
    En ze doen alles voor goede feedback, dus nog nooit problemen mee gehad.
    Ik zou zeggen ga daar dus is kijken. :)

9. zogezegend

THANKS!!! ga ik eens doen....maaaar ik laat het er niet bij zitten!!! ik meld haar bij marktplaats als ze niet reageerd, en op nog een site dus....hoop op nog een goede afloop

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Je geld terug laten storten kan niet. Dit gaat alleen als iets automatsch wordt afgeschreven. Zou trouwens ook mooi zijn dat je iets verkoopt, opstuurt en mensen het ontvangen en dan hun geld terug laten storten.

Wat wel heel vervelend is dat je bedrogen bent!! Ik hoor niks anders dan vervelende verhalen op mp. Jammer want ik verkocht zelf ook altijd mijn spullen op marktplaars en had altijd tevreden mensen. Werd ook regelmatig teruggemaild dat ze er zo blij mee waren en de spullen nog zo mooi waren of dat ik nog meer leuke kleertjes of dingen had. Ik merk dat er nu nig maar weinig mensen via mp (durven) kopen.

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zeer vervelend, alleen je doet er niks aan. Dit is het risico door het ongezien te kopen. Neemt niet weg, dat je wel mooie en goeie kleding mag verwachten! Maar je kan haar helaas niet dwingen tot het terug storten van het geld.

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    wel even melden bij marktplaats ... hun houden dit wel bij ... en nemen ze ook stappen.
    vroeger weet niet of het nu nog is was er een website waar je dit kon melden en die ging het dan proberen op te lossen

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat vervelend zeg :(

Ik moet het nog even afkloppen.Eigenlijk nog nooit een slechte koop op mp gehad. wel eens een kledingpakket met hier en daar wat vlekjes,maar betaalde daar ook maar 0.90ct per kledingstuk dus heb daar gewoon buitenspeelkleding van gemaakt

14. zogezegend

ik hoef mn geld niet terug maar wil wel de leggings en broek die ik bestelde..dus ik laat het er echt niet bij zitten;) en ja dit is echt de laatste keer...dan ga ik nog liever naar het leger des heils of een fifty fifty shop....

15. MHMW

MHMW Niet meer actief

Maar zijn het wel de juiste leggings, alleen smerig en vies. Of zijn het totaal andere leggings?

16. Only me

Only me Niet meer actief

Inderdaad, doe niets meer via MP. Vind het zo vervelend dat er zoveel van die naaierds bij zitten.

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Je hoort het steeds vaker de laatste tijd dat je geld overmaakt maar naar je aankoop kan fluiten.
    Ik koop alleen nog maar via marktplaatst als ik het kan ophalen anders is het jammer !

18. zogezegend

het zijn ten eerste verschillende maten van maat 74 maat 98/104 nog een 98/104 en een spijkerbroek (die mij helemaal onbekend is) van maat 4 mijn dochter draagt geen spijkerbroeken en het broekje van de link was zwart van een andere stof...de "witte legging" is duidelijk niet wit meer...de roze legging ziet er redelijk uit maar het is zeker niet de mooie leuke print leggings van de foto's maat 92 ...plus dat de spijkerbroek aan de achterzijde ook nog een knoop mist nou zeg ik je!!!!

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, ik zou een mail sturen, dat je het terug wilt sturen en dat je je geld terug wilt.
    Zo niet dat je haar gegevens doorgeeft bij marktplaats.
    Succes...

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Kan het niet zijn dat ze twee palletjes verzonden heeft maar ze per ongeluk heeft verwisseld?

Deel Deze Pagina