Hoi dames, dankjewel voor alle lieve berichtjes. Ja idd, ongeluk zit in een klein hoekje en is in enkele seconden gebeurt,onvoorstelbaar! Ja idd, dat was in Kaatsheuvel, en er waren al meerdere ongelukken gebeurt.Ik las ook ergens in augustus een 35 jarige vrouw,ook onder d'r paard tercht gekomen. ahhh je word er gewoon akelig van, iets aarvan je zo kan houden , je dood word.. heel erg.
Kippenvel over mijn lijf ! Geen woorden voor. Wat vreselijk heel veel sterkte meis en ook voor de famlie. Dikke knuf
wat vreselijk!!!! ik ben helaas al een aantal keer onder onze paarden terecht gekomen (hebben ze nu niet meer) maar doet me wel beseffen hoeveel mazzel ik dan heb gehad, het kan idd in een keer over zijn wat een verdriet zo'n jong iemand op zo'n manier van je ontnomen!
gecondoleerd ik heb een gloeiende hekel aan paarden (en da's nog zachtjes uitgedrukt) , ik snap ook niet wat mensen er zo leuk of aantrekkelijk aan vinden dat ze hun hele leven er rond bouwen.maar dit is gewoon verschrikkelijk.veel sterkte voor alle betrokkenen.