Nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Blackberry, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Hi Allemaal,

ik woon in NH met mijn man en tweeling, 3,5 week geleden kwam ik op vrijdag er achter dat ik +/- 4 weken zwanger was, we waren echt heel erg blij met het nieuws! Helaas 4 dagen later, na een hele dag vol (vreselijke) buikpijn moest ik met spoed worden geopereerd omdat ik een bbz had. Ik had niet verwacht dat het me zoveel pijn zou doen, vooral omdat het besef er nog niet was en ik me nog niet eens zwanger voelde. Maar wat had ik deze baby graag gewild! Vreugde, verdriet én een linkereileider minder in minder dan 1 week! Ondanks dat het zo vers is, willen we zsm weer proberen! Ik hoop dat ik hier met 'lotgenoten' over kan praten!!

Groetjes!!

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik wil je heel veel sterkte wensen wat rot zeg!

In ieder geval welkom op het forum!

3. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Dank je wel! :)

4. Elissa

Elissa Lid

2 dec 2013
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag Blackberry,

Wat herkenbaar zeg! Zoals je al hebt gelezen bij mij heb ik ook een bbz gehad. Wij zijn er ook weer voor gegaan. Ik moet zeggen dat ik 2 vriendinnen heb waarvan er 1 moeilijk kinderen kon krijgen. Na 4 jaar was het raak en een bbz...binnen 3 maanden na de bbz was ze zwanger. Die andere was ook na de bbz binnen enkele maande zwanger.Doordat ik veel positieve verhalen heb gehoord na een bbz kan ik het denk ik beter naast me neerleggen. Het verdriet verwerkt ieder op zijn manier. Nogmaals ik ga altijd van het positieve uit, mocht het niet zo gaan, dan zie je het dan wel, meer invloed heb ik er toch niet op... Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en direct goed jezelf laten monitoren!:)..Koppie op! Liefs

5. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Lief van je Elissa! Wij staan er gelukkig ook nog steeds positief in en hopen dat het de volgende keer wel goed zit! Ik wens jou ook sterkte met proberen! :)

6. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    @Blackberry

hoi heel veel sterkte!!
    ik had een collega die ook een bbz had en zij was na 4 maanden weer zwanger. is in november bevallen.
    veel succes en het komt allemaal zeker goed :)

7. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Dank je wel!! ;)

Deel Deze Pagina