Hoi meiden, Afgelopen weekend zou ik mogelijk mijn eisprong hebben. Maar..nu heb ik sinds donderdag weer wat spoortjes oud bloed en sinds zaterdag weer wat licht bloedverlies. Het is niet heel erg, zoals een ongesteldheid maar wel echt rood met bruinig bloed en soms wat vlokjes erbij. Sorry voor de details! Ik heb nu in anderhalve maand tijd 4x een bloeding gehad, wat erg op ongesteldheid leek. De vorige keer was 10 dagen en dit hield 7 dagen aan. Ik heb dus welgeteld 3 dagen geen bloedverlies gehad, zucht.. Ik ben de afgelopen week zo emotioneel en echt doodmoe. Ik heb 3 dagen alleen maar op de bank gelegen en iedere keer als ik ga staan voelt het alsof ik zo in elkaar kan zakken. Ik heb voor komende donderdag een afspraak gemaakt bij mijn huisarts omdat ik het echt niet meer weet allemaal. Ik ben mezelf niet meer. Ik werk altijd fulltime en doe daarna het huishouden nog zonder problemen, ik ben er nu gewoon te moe voor.. Hierdoor heb ik ook helemaal geen zin in de komende feestdagen.. Ik vraag me steeds af wat er met me aan de hand is. Heeft iemand adviezen of weet iemand wat ik heb? Alvast bedankt voor jullie hulp en reacties. Groetjes
Ik zie dat je 12-11 je Mirena hebt laten verwijderen. Vergeet niet dat je hormonen nu ook een loopje met je nemen. Je lichaam gaat ook "ontpillen" na het verwijderen van een spiraal. Ik hoop dat je cyclus snel in evenwicht is of natuurlijk gewoon een mooie positieve test
had je een cyclus tijdens je mirena?? ik had dit namelijk wel, en deze ging na het verwijderen nagenoeg hetzelfde door, weliswaar iets korter. maar als je dit dus niet had kan het gewoon heel goed zijn dat je lichaam even moet wennen, je lijf moet tenslotte alles nu zelf gaan regelen en dit kan best even duren. ik denk dat je HA hierin niks voor je kan betekenen eigenlijk, die zal ws ook alleen maar zeggen dat je het even af moet wachten... het is pas je eerste maand, dus geef je lijf even de tijd om alles op orde te krijgen. (overigens kan er ook een bloeding plaats vinden bij eisprong en bij een innesteling, maar van een ei houdt niet zo lang aan. innestelingsbloeding duurde bij mij van 5 - 13 dpo, maar hier is nooit "vers" bloed bij komen kijken) ik denk echt dat je je lichaam even de tijd moet gunnen, hoe moeilijk ook... succes!
Hey, ik hoop dat je je niet al te slecht voelt. Ik heb dit ook gehad, net voor ik zwanger werd en ook de maand dat ik zwanger werd dus het wil niet zeggen dat het het zwanger worden in de weg staat. Maar het is wel heel lastig en vergt veel van je dus ook ik ben naar de HA en naar de gyn gegaan. Ze zeiden allemaal hetzelfde: wegens hormonale ontregeling. Dus kreeg ik progesteron voorgeschreven die ik dan moest nemen na mijn eisprong (die heb ik opgespoord via temperaturen). Maar ik neem niet graag medicijnen en heb het niet gedaan en die maand was het raak... Hoop dat dit je een beetje kan opbeuren.
Die bloedingen iedere keer werken niet echt aanmoedigend, ik had zo gehoopt dat het deze keer uit zou blijven. De spiraal heb ik slechts 5 weken gehad, daarom denk ik zelf dat het hier niet van kan komen. Voor de spiraal gebruikte ik de pil. Deze was ik een maand gestopt om te kijken hoe mijn lichaam erop reageerde zonder hormonen en toen was mijn cyclus "normaal". Ik hoop dat ik snel zwanger ben, dan zijn we in iedergeval van dit gezeur af.. Ik heb me nog nooit zo raar gevoeld, altijd als ik ongesteld was, had ik ontzettende buikkrampen. Hier heb ik geen last van, alleen een gek gevoel in mijn onderbuik. Zeker niet pijnlijk.. Misschien ben ik al wel zwanger haha. Ik hoop het! Maar zal wel niet, ik maak mezelf gek! Mijn vriend zegt steeds lieverd laat het nou los, maar zo makkelijk gaat dat niet.. Ik kan echt wel janken normaal huil ik nooit.. Ik voel me zo rot bah
Uhhm, maar 5wk gehad? Het kan dus inderdaad goed zijn dat je lichaam helemaal van slag is. Eerst aan de pil en dan 5wk spiraal en nu niks
Jaa dat zou je wel denken alleen ik heb vanmorgen met de gynaecoloog gebeld en die zeiden dat dit bijna geen invloed kan hebben, omdat ik wel een normale cyclus gehad heb. In de periode dat ik de spiraal had ben ik niet een keer ongesteld geweest.. Dus ook geen normale cyclus maarja dit was maar 5 weken.
En je bent tussendoor 1 maand met de pil gestopt? Leuk dat je cuclus toen goed was maar helaas geen garantie dat t zo was gebleven...5 weken mirena lijkt me niet echt lang genoeg om nu voor dit te zorgen, dus ik denk dat t van ontpillen is. Maar wie weet wat de ha zegt. Succes!
De huisarts zei dat het waarschijnlijk een bloeding van de eisprong is. het is heel zeldzaam maar wel mogelijk. Iets anders kon zij ook niet bedenken, ontpillen geloofde ze niet in. Ze heeft ook nog een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.. Ik verlies nogsteeds bloed, de ene dag meer dan de andere. Ik hoop dat ik nu een keer echt goed ongesteld wordt en dat dit gekwakkel eens ophoud, dit hou ik niet lang meer vol zo