hoi allemaal.. ik ben suus ben 21 jaar en ben al een tijdje op dit forum...maar wil nu weer actief deel gaan nemen... dus maar even voorstellen... ik woon samen met mijn vriend danny (35) en 2 katten frummel en saartje.. we wonen in oosterwolde FR ik heb pcos.. en we zijn nu alweer 2 jaar bezig... het wilt niet echt vlotten.. we hebben in de mmm gezeten,,, alles gechekt.. alles was goed behalve mijn eitjes... dus heb ik clomid geprobeerd maar dat werkte niet goed... ik ben nu bezig met afvallen en wil er graag 15 kilo af en dan weer terug naar de gyn... xxx suus
Ik ben zelf vandaag nieuw gekomen op de site, ben deze maand gestopt met de pil. Maar wat vervelend dat het zo lang moet duren allemaal, hoop voor je dat je binnenkort zwanger wordt. het moet wel frustrerend voor je zijn. veel succes met het afvallen. EN het komt vast allemaal goed je bent nog zo jong Succes!!!
Hoi Suus, Welkom hier! Helaas ken ik jouw frustratie heel goed. Ook pcos. Geef het niet op hoor! Wij zijn uiteindelijk na 4 jaar op de natuurlijke manier zwanger geworden. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden! Liefs, Sam
thnx allemaal!! even voor de duidelijkheid ik mag dan wel JONG zijn maar mijn vriend is bijna 36 ... en die wilt niet straks te horen krijgen van hoi hoi loop je lkkr met opa!! of iets in die geest..
Welkom op het forum. Hoop dat je snel zwanger bent. Hier een pcos succes verhaal. Had het ook. Zijn 3 jaar bezig geweest maar hebben nu een prachtig mannetje van bijna 2 rond lopen.
WELKOM HIER! En hoop dat t snel mag lukken! Veel plezier op dit ow zo leuke en verslaafde forum! Groetjes van ook een Suus hihi
Ik ben zelf ook net nieuw op het forum. Wat een vervelende situatie! Ik hoop dat je zo snel morgelijk zwanger zal raken, en heel veel succes met afvallen!