Af en toe krijg ik een soort van high gevoel in me hoofd. Lijkt wel alsof alles naar me kop stijgt. Zal de beebie op iets liggen wat afgekneld wordt? Ook kan ik daarbij wat oprispingen krijgen. Ik vind het een naar gevoel maar ben nog niet flauwgevallen al voelt het wel zo. Herkenbaar bij iemand?
Is het als je op je rug ligt? Want dat is wel een bekende.. dan kan bij sommige mensen een belangrijk bloedvat afgekneld worden. Maar niet als je staat of op je zij ligt. Ik weet niet precies wat je voelt, ik voel me soms wat wazig in mijn hoofd. Vlgs mij kan het er gewoon bij horen, maar niet handig bij auto rijden of op de fiets Dus ff in de gaten houden misschien? Bloeddruk niet wat laag?
Ik weet neit wat dit is maar ik heb het ook! Dus als je weet wat het is wil ik het ook graag weten! Liefs
had me bloeddruk door een collega laten testen en het was 110 bij 70. Niets aan de hand dus. Oke wel wat lager dan 3 weken geleden.
Ik kom net van de vk af en bij mij was mn ijzergehalte ineens veel lager dan een aantal weken terug. Ik was ook iedere keer een beetje high. En ook heel moe. Dat was ik de vorige keer al, maar toen was alles nog in orde. Ik heb nu Floradix moeten halen en als het neit beter wordt dan schrijven ze ijzertabletten voor.
ik heb precies hetzelfde dat ik af en toe duf in mn hoofd word enz. de vk zei dat het door schommelingen in de bloedsuikerspiegel komt. als je er weer last vvan krijgt even een dextro energie ofzo nemen. en dan moet het beter gaan. en floradix is voor de moeheid (ijzer enz) maar niet in combinatie met melk/zuivelproducten innemen want dan werkt het niet.
Had ik ook. Heb floradix gehaald en binnen een week was het weg. Mijn HB was in het begin ook 5,5, veel te laag, en de laatste keer VK was hij ruim 10, prima dus. Te laag HB kan je erg moe en duizelig van worden.