Frituurlucht

Discussie in 'De lounge' gestart door MissyC, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Goedemorgen,

Wellicht hebben jullie een aantal weken terug het topic over de gevallen frituurpan gelezen. Nou dat was ik dus.

Voor het opruimen van het vet heb ik handdoeken, theedoeken en vaatwasdoekjes gebruikt. Ik krijg alleen die vieze frituurlucht er niet uit.

Iemand tips??

2. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Weggooien ;)

(edit: die knipoog-smiley ziet er trouwens veel onvriendelijker uit dan ik bedoel)

3. KimK

KimK Niet meer actief

Met Azijn wassen?

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ze krijgt de frituur lucht niet uit haar huis, moet ze t huis weggooien :D hahahahaha :')

Maar ts, misschien zo'n spuitbusje halen die vieze luchtjes aanpakt in huis. ( van de reclame iets, weet ff niet meer hoe t heet)

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Het vet is op de gehele keukenvloer terecht gekomen als ik mij niet vergis.

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ts: heeft HG hier niet iets voor? Zij hebben altijd voor alles een middeltje wat het oplost.

7. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38

Ik bedoelde eerlijk gezegd beide haha.

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Oh hahahahaha.. nou de handdoeken weg gooien en voor de lucht in huis een spuitbusje halen haha

9. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    De vloer stomen?

10. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Hmpf, dat gaat een dure worden dan. Het gaat om bijna al mn handdoeken etc.:(

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Kookwas met azijn

voor de lucht goed dweilen met dasty en daarna afnemen met bleek en dan nog ff met een allesreiniger (ekalyptus (hoe je het ook spelt )ofzo)

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat komt omdat dat niet de knipoog smiley is... Hier moet je hem zo typen ; ) En dan zonder spatie... ;)

@TS: Je handdoeken krijg je misschien nog schoon als je ze laat weken in een goede ontvetter met goed heet water? Een paar keer goed doorroeren en dat herhalen. Dasty van de wibra werkt goed. Dan wel goed uitspoelen voor je gaat wassen in de machine, anders schuimt het je wasmachine uit.

13. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Heb je de vloer al met groene zeep geprobeerd? Die je uit een potje moet scheppen.

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Dweilen met schoonmaakazijn...
    Hier vorige week ook de frietpan laten vallen met olie. Ik heb het opgeruimd met keukenrol, glorix doekjes daarna gedweild met schoonmaakazijn en daarna gedweild met Dettol, en geen luchtje meer te ruiken :)
    Succes....

15. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Thnx voor de tips. Er draait nu een wasje met azijn erin. En er hangt 1 buiten te drogen. Die is nog niet helemaal luchtvrij maar wel een stuk minder.

Was een rotspul zeg...bah

16. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik werk in een patat zaak en wij doen onze theedoeken in de soda laten weken en daarna wassen

Deel Deze Pagina