Goedemorgen, Wellicht hebben jullie een aantal weken terug het topic over de gevallen frituurpan gelezen. Nou dat was ik dus. Voor het opruimen van het vet heb ik handdoeken, theedoeken en vaatwasdoekjes gebruikt. Ik krijg alleen die vieze frituurlucht er niet uit. Iemand tips??
Ze krijgt de frituur lucht niet uit haar huis, moet ze t huis weggooien hahahahaha :') Maar ts, misschien zo'n spuitbusje halen die vieze luchtjes aanpakt in huis. ( van de reclame iets, weet ff niet meer hoe t heet)
Kookwas met azijn voor de lucht goed dweilen met dasty en daarna afnemen met bleek en dan nog ff met een allesreiniger (ekalyptus (hoe je het ook spelt )ofzo)
Dat komt omdat dat niet de knipoog smiley is... Hier moet je hem zo typen ; ) En dan zonder spatie... @TS: Je handdoeken krijg je misschien nog schoon als je ze laat weken in een goede ontvetter met goed heet water? Een paar keer goed doorroeren en dat herhalen. Dasty van de wibra werkt goed. Dan wel goed uitspoelen voor je gaat wassen in de machine, anders schuimt het je wasmachine uit.
Dweilen met schoonmaakazijn... Hier vorige week ook de frietpan laten vallen met olie. Ik heb het opgeruimd met keukenrol, glorix doekjes daarna gedweild met schoonmaakazijn en daarna gedweild met Dettol, en geen luchtje meer te ruiken Succes....
Thnx voor de tips. Er draait nu een wasje met azijn erin. En er hangt 1 buiten te drogen. Die is nog niet helemaal luchtvrij maar wel een stuk minder. Was een rotspul zeg...bah