Tekst Op roos

Discussie in 'De lounge' gestart door Engeltje1, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hallo

Tijdje geleden had iemand een topic geopend volgens mij voor een Moederdag kado tip of verjaardags kado tip, voor een site waar je een tekst kan laten zetten op een roos.

Weet iemand welke site ik bedoel??

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

3. Engeltje1

Gonnie helemaal geweldig! Bedankt!

4. Leuk idee, ik vind het alleen een beetje jammer dat er geen 'echte' voorbeelden staan.. Alleen maar 'Uw tekst hier' met de computer gemaakt ;)

5. Engeltje1

Ja, ik had al een tekst ingevoerd in de hoop dattie als voorbeeld op de roos kwam, maar niets was mindere waar ;)

6. Haha, ik vraag me ook af hoe ze het doen.. Drukken ze het er op? Het lijkt me dat die hele roos dan geplet wordt of uit elkaar valt :p Vind het ook best prijzig om zomaar even te proberen!

7. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi,

Ik had ook een reactie gegeven in het desbetreffende topic. Ik heb 2,5 jaar geleden 2 keer zo'n roos besteld. Ze drukken de tekst er inderdaad op en de roos heeft een soort van spul gedronken, waardoor hij mooi blijft. Ze zeiden toen dat hij ongeveer een jaar goed kon blijven, maar hier hebben zowel mijn oma als mijn schoonmoeder hem na 2,5 jaar nog staan. Ik had voor beiden een rode roos uitgezocht en de roos ziet er nog steeds uit alsof hij net bij de bloemist vandaan komt. En hij voelt ook gewoon aan als een gewone roos. Ik weet niet of je de roos inmiddels al met steeltje eraan kan kopen. Indertijd was het alleen de rozenknop. Ik vond het toen en eigenlijk nu nog steeds een origineel cadeau.

groetjes
    van
    Hamtaro

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik heb hem laatst voor mijn moeder besteld als moederdagcadeautje inclusief een doos milkachocolade. Hij wordt heel luxe ingepakt, in een soort van koker, en de tekst wordt er inderdaag op gedrukt. Ziet er heel mooi uit!

9. Engeltje1

ik denk dat ik er ook 2 ga bestellen!

1 voor schoonvader waarop staat, "ik word opa"
    en voor me moeder waarop staat "ik word oma"

je kan ze maar alvast in huis hebben, nu nog zwanger worden ;)

10. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wij waren afgelopen weekend een weekendje naar de efteling en dus niet thuis op moederdag.
    heb een roos naar mijn moeder laten sturen.
    ga vanmiddag eens kijken hoe hij er uit ziet!

11. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    en waar is mijn roos dan:(

12. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38

?????

13. Engeltje1

Wie vraagt word overgeslaagd :p. Of is het overgeslagen :(

14. Engeltje1

Moes, en hoe zagtie eruit ?

15. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik vond hem eigenlijk een beetje tegenvallen.:)
    was wel mooi ingepakt, en er zat een leuk houten hartje bij,
    maar de tekst was niet goed leesbaar had de tekst:
    fijne moederdag!
    en te lezen was: fijne moede..ag!
    2 letters zijn dus niet goed te lezen, waren vlekken ipv letters.

mijn moeder was er toch wel blij mee hoor!
    maar ik denk niet dat ik nog een keer zoiets koop.

16. Engeltje1

wat zonde!!

nu ga ik toch twijfelen..

17. Zou je geen foto kunnen maken? :) Ik ben toch wel heel beniewd eigenlijk! En de anderen in dit topic die wel tevreden waren, hebben jullie geen foto's toevallig? En kwamen die rozen van deze site of ergens anders vandaan?

18. Alita

Alita Niet meer actief

Hey meiden..

Ik had toen dat topic geopend!!!:D
    Maar wat jammer dat het tegenviel Moes.....heb zelf ook eentje besteld voor schoonmoeder...ik vindt de tekst duidelijk..en was heel mooi ingepakt..:)

Had er ook nog een kortingscode bijgekregen...en een beschrijving hoe je de roos het beste kon verzorgen. Nee wij zijn heel erg tevreden!
    Schoonmoeder vondt het erg bijzonder:)

19. Alita

Alita Niet meer actief

superidee!! En zoals ik bij de vage testen zag mag je binnenkort 2 rozen gaan sturen:D

20. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi,

Jammer dat de tekst op de roos niet helemaal mooi is geworden. Omdat de rozen hier bij oma en schoonmoeder staan, kan ik niet 123 een foto maken. Zij wonen allebei op meer dan een uur rijden afstand. Maar de teksten zagen er op beide rozen netjes gedrukt uit met zwarte duidelijke letters. Vergelijkbaar met de foto die hierboven staat.

Groeten
    van
    Hamtaro

Deel Deze Pagina