Hoi meiden, Ik kom van boven de rivieren dus wij vieren geen carnaval. Maar nu met de kids lijkt het me wel leuk om wat te doen met carnaval. Ik dacht zelf naar eindhoven te gaan. Daar wonen ook vrienden van ons, dus misschien gaan we daar nog even langs dan. Er is toch een speciale dag kindercarnaval of heb ik het mis? En is die dag dan ook optoch of is dat weer een andere dag? En wat houdt kindercarnaval eigelijk precies in? Sorry als dit onnozel overkomt voor sommige... x
Hoi, De optocht is in Eindhoven op zaterdag en begint rond 14.oo uur. Elke buurt(vereniging) (of carnavalsvereniging) heeft vaak een eigen kindercarnaval(mid)dag. Elke dag is het wel ergens feest. Misschien kun je googlen waar en hoe laat precies. Onze dochter vindt het iig geweldig leuk. Lekker verkleden en dansen..
als je naar eindhoven gaat, kun je in Weert(20 min rijden) naar de optocht gaan kijken op zondag.Hij is echt heel erg mooi,dit jaar word hij zelfs live door de nos uitgezonden op tv.echt de moeite. Wat betreft het kindercarnaval waarom vraag je niet aan jullie vrienden waar het leuk is om naartoe te gaan?Zij komen uit eindhoven en zullen wel weten waar het leuk is voor de kinderen.
yellowsun die vrienden hebben geen kinderen en hebben ook niet echt wat met kinderen. Dacht... op het forum weten ze het vast beter???