Bij het hof van Holland in edam kan je echt goed high tea doen. Heerlijke dingen en ook erg veel. En het is leuk om een rondje door het stadje te lopen als je uitgegeten ben
Ja ongetwijfeld... maar ik wil graag een goede high tea. Ik heb al een keer een mislukte gehad (2 piepkleine fabrieksmuffins ieder voor dik 20 euro de man) en dat wil ik nu voorkomen.
Echt in edam is het super geregeld. Wij zijn bij meerdere restaurants ( denk stuk of 6 in totaal) geweest. Maar dit vond ik tot dusverre de beste. Lekkere scones., verse room, aardbeien, kleine club sandwich, hartige broodjes, jam, echt te veel om op te noemen.
In Schagen en Den Helder kan je heerlijk high tea-en bij restaurant Leuk. Echt een aanrader..alles zelf gemaakt
Ho!!!! Ik hen net gegooled.. heb verkeerde restaurant door gegeven. .. stom..... Het heet damhotel. ... zeker aanrader!!!!
T ruiterhuis in bakkum! Of herberg jan in Heiloo Of wonders Heerugowaard Alle 3 erg goed en lekker. Zoet en hartig en heel veel.
Oh ja, herberg jan in Heiloo is een vriendin van mij vaker geweest en erg enthousiast over. Geen concrete ervaring,maar geloof zeker dat high tea daar ook goed is. Ben er zelf ook wel geweest en zaak ziet er ook leuk uit!
Tuynkamer in Hoorn is echt heel leuk Budget optie: Intratuin Hoorn a € 15 pp volgens mij is ook fijn, en het parkeren is gratis
Creightons in Egmond Binnen was altijd erg goed! En waar was je in Alkmaar geweest? Ik ben wel eens bij de heren van sonoy geweest, was toen wel goed maar is wel al een tijd geleden.