Hoi hoi, Volgende week wil ik samen met een vriendin gaan high tea-en, nu zijn we al een aantal keer bij pink lemon in den bosch geweest wat super is! En we zijn een keer bij pilkingtons geweest en daar zijn we toen alle 3 ziek van geworden dus daar gaan we niet meer heen Nu willen we eens ergens anders naartoe maar weet niet goed waarheen, op internet wordt je plat gegooid met tips maar wat is nu echt een leuk gezellig tentje waar je gebruik kunt maken van een lekkere high tea? Alvast bedankt! Groetjes Vlinder 85
Pink Lemon » Vestigingen Ben er nog nooit geweest maar lijkt me altijd heel leuk als ik er langs loop.
Is ook heel erg leuk maar zijn we al zo vaak geweest dat we een keertje iets anders willen Maar toch bedankt voor het mee denken
Tea Time in Ooijen. Ik heb in mijn leven nog maar 1x ge-high-tead, maar dit schijnt de beste van Brabant te zijn..
't Opkikkertje in Den Bosch.. Ik heb er nooit een high tea gedaan, staat wel op de planning, maar het andere eten is echt super lekker! Een klein knus aan het grote plein in het centrum.
Haha.... ik wilde net schrijven "niet Pink Lemon!" Vond het erg tegenvallen. Maar wij hadden er een workshop Theemuts pimpen.
O jammer dat het is tegengevallen. Zelf heb ik aantal keer high tea gedaan en 2 keer een chocolade fondue. En alle keren echt heel erg goed bevallen. Workshop heb ik nog nooit gedaan daar, wordt dit dan in een andere ruimte of pand gegeven dan? Groetjes Vlinder 85