Nauurlijk kan dat en je kan waarschijnlijk ook wel koffie erbij krijgen ipv thee hoor. Ik heb bij een theehuis gewerkt en er kwamen ook genoeg mannen!
als ik naar mijn man kijk zou ik zeggen dat het echt een vrouwending is. Maar mensen verschillen van elkaar, dus kan bij jou heel anders zijn
NooNooman houdt er ook wel van, maar goed, die is dus ook gek op eten en als ik niet uit kijk, kaant ie zo de hele etagière (?) met hapjes leeg...
Ik zie mijn man er ook niet zitten, vooral omdat het meestal alleen vrouwen zijn daar (volgens mij) thuis zou hij het waarschijnlijk wel doen met zijn 2en
Ik heb het al een paar keer samen gedaan met mijn man, en met succes! Heerlijk samen genieten van allemaal lekkere hapjes, niets raars aan toch? Wij gaan hier erg graag naar toe: Home | Theehuis Dennenoord
Natuurlijk kan dat als je man ook van de typische High Teahapjes houdt, juist gezellig om dat samen te doen. Maar nu ben ik sowieso een beetje allergisch voor de aanname dat veel dingen alleen voor mannen of vrouwen zijn, vaak is het nergens op gebaseerd en vind ik het onzin (ook bv met activiteiten voor een vrijgezellenfeestje, op de mijne zijn we gaan schermen, dat was echt heel gaaf ).
Mijn man houdt erg van thee en zoet en hartige lekkernijen dus hij vindt het heel leuk. Nu doen we dit ook wel regelmatig en ik zie altijd genoeg mannen zitten. Er bestaan trouwens ook high wine en high beer
Bedankt voor jullie reactie's Ik denk dat ik dat maar ga doen met mijn man. Als hij het niks vind hebben we zoiezo de grootste lol Weet iemand nog een leuke restaurant in Drenthe/Groningen om het te doen? In het bos of zo, niet midden in de stad bijv.