Laptop vraagje.....Spoed

Discussie in 'De lounge' gestart door ccwomen, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik zit net lekker met mn laptop op zwangerschapspagina en ineend beeld weg....
    Snapte er niks van, maar ik ben er =achter, waarschijnlijk is mn beeldscherm door gebrand door de oplader...
    Wij hebben een oplader die in moet stellen op 19.0 en hij stond op 22.3......dus ik dnek dus dat ie door gebrand is!
    Echt balen!
    Zit dus nu ff op mn man zn werklaptop en vraag me dus af of mn laptop nog gemaakt kan worden???
    En of dat dan een hoop geld kgaat kosten.....konden we er helaas net niet bij hebben!!!
    Dus hoop dat er laptop kenners hier op t forum zitten die dat kunnen vertellen!!!
    Alvast bedankt!

2. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    mijn beeldscherm is ook een keer doorgebrand geweest en is wel gemaakt, volgens mij een heel nieuw scherm maar dat weet ik niet zeker? ik heb er een verzekering op zitten dus weet helaas niet hoe duur het is sorry

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Zou even informeren bij een computerwinkel. Wellicht kan die gerepareerd worden, en zo niet misch kunnen ze wel je bestanden en foto's e.d. redden van de kapotte laptop.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Als het door de oplader kwam dattie te veel voeding krijgt, dan zou de hele laptop door zijn gebrand en niet alleen je scherm....

Deel Deze Pagina