Ben nu met mijn dochter en een buurmeisje in een soort van Monkeytown. Buurmeisje mag alleen maar water drinken en had een Dopper meegenomen met water erin. Mochten we niet doorlopen, want je mag geen eigen consumpties meenemen. Ja, ik snap dat je geen limonade en tassen vol snoep en broodjes mee mag nemen. ( Niet dat ik me daar altijd aan houd , vandaag braaf niks meegenomen, past niet in mn piepkleine tasje haha) Maar come on zeg, water!!!! Wat een muggenzifters. Had eigenlijk moeten zeggen dat het gezegend water was .
Haha voor een flesje water? Eigen consumpties niet meenemen snap ik nog zoals je zegt. Maar water? Wij nemen altijd wel mee, maar daar neem ik voor die tijd contact over op. Ik kan mijn jongste niet uitleggen dat hij niks mag eten in balorig of een dierentuin en zijn broer en zus wel (allergie). 1 keer vergeten te melden en ze zijn op de meeste plaatsen echt streng.
Hier alleen een flesje voor 1,75. Het gaat me niet om het bedrag, maar vind het gewoon absurd dat ik dat moet betalen terwijl ik het zo uit de kraan kan krijgen.
Nee, snap ik hoor! Maar ik vond het ook wel fijn dat we tenminste de hele middag gewoon water konden drinken ipv limonade
Ja dat vind ik ook wel belachelijk. Ik had het buiten leeggegooid en dan binnen met HUN water bij de kraan gevuld
Dopper legen en vervolgens weer vullen bij de kraan op het toilet. Is geen eigen consumptie meer dan he?
Ik ook laatst. Ik moest zelfs het flesje achterlaten bij de kassa en bij vertrek kreeg ik het weer mee.
Tja, vind het ook raar, maar regels zijn regels, als je het niks vindt kun je ook ergens anders heengaan.
Wat onzinnig. Ik ben nog nooit ergens geweest waar water geweigerd werd. (Maar ik heb wel altijd alles in mn tas)
Ik vind het ook een beetje zielig om daar moeilijk over te doen. Ik heb zelf altijd een Dopper met water in mijn tas zitten. Als ze daarover gaan zeuren zou ik dat niet zo fijn vinden, ik koop gewoon koffie en limonade als ik ergens ben, wat er verder in mijn tas zit is mijn zaak. Wat ik overigens wel doe als we hoe bijvoorbeeld naar het zwembad gaan is fruit meenemen. Ik houd er niet van als mijn kinderen de hele dag troep eten en als ze daar niet anders verkopen dan ongezond dan geef ik ze gewoon een banaantje uit mijn tas. Dat wil ik dan ook best even uitleggen als iemand daar commentaar op heeft, maar dat heb ik nog niet meegemaakt. Bij ballorig verkopen ze hier wel fruit en dan koop ik het gewoon.
We hebben al een keer moeite gehad met een kan water kopen. Limonade mochten we wel kopen maar water eigenlijk niet, kon wel dure flesjes kopen. De laatste keer was het gelukkig geen probleem.
Ja regels zijn regels, maar dat je geen water mee mag nemen is natuurlijk een belachelijke regel. Daar zou ik me ook niet aan houden.
Op een terrasje bestel ik ook vaak gratis kraanwater of gebruik ik mijn eigen flesje water om mijn medicijnen in te nemen of gewoon voor de lekker naast mijn glaasje wijn. Als je daarnaast ook betaalde consumpties bestelt, zie ik daar het probleem niet van in. Ik vind het moeilijk gedoe dat je naast je entree en betaalde consumpties geen kraanwater zou mogen nuttigen. Ik maak dit ook alleen maar mee in speeltuinen zoals ballorig ed. In een restaurant of op een terras is een karaf kraanwater nooit een probleem.
Hier hangen briefjes op het toilet dat het kraanwater geen drinkwater is. Ik drink het overigens al twee jaar en behalve een groene tong en een vissenstaart heb ik er niks aan over gehouden . Wij consumeren altijd flink in dit soort speeltuinen en ik vind het zulke onzin dat ik daarnaast geen kraanwater zou mogen drinken.
Het mooist komt nog; ik bestelde er vanmiddag een beker ranja voor mijn dochter. En zei dat ik ook een beker water wilde, zonder ranja dus. Zegt die gast die me hielp: oh, dan krijgt u die beker water wel gratis. Eh..en waarom mocht ik dat flesje water niet zelf meenemen ? En sorry, maar ik vind het een gekke vergelijking met een terrasje. Daar betaal je geen entree en kun je natuurlijk niet met je flesje water een tafel bezet houden.