Wie heeft zelf z'n huis te koop staan, en het zelf geregeld. Of wie heeft z'n huis zelf verkocht. Alle tips zijn welkom.
wij hebben dat gedaan via makelaarsland...dus dan ben je zelf voor een heel groot deel verantwoordelijk, makelaarsland helpt wel bij onderhandelingen en opstellen koopakte... kost 1000 euro (poster, websites vermeldingen brochures etc) erg tevreden over, binnen 1/1/2 maand verkocht!
Wij hebben ons huis zonder makelaar verkocht. (binnen een week, dankzij de tamtam hier) Het koopcontract is opgesteld door een notaris en daar is verder ook alles afgehandeld. In totaal heeft het ons zo'n 250 euro gekost. Een koopje als je het vergelijkt met de rekening van de gemiddelde makelaar.
Wat super Anakin. Het huis van onze buren staat nu al maanden te koop. Ze hebben maar 1 kijker gehad. Wij hebben nu een leuk huis op het oog, maar ja....we moeten dit huis ook nog kwijtraken. Zonder makelaar is dat natuurlijk helemaal mooi. Scheelt heel veel geld.
Wij hebben het wel overwogen, maar toch voor een makelaar gekozen. Een vriendin van me had het via Makelaarsland te koop staan, kreeg veel wazige kijkers over de vloer, mensen die daarna ook van de aardbodem te leken zijn verdwenen als ze nog contact met ze op wou nemen en maanden en tig kijkers later zat ze nog met dat huis. Toen heeft ze een makelaar in de hand genomen en was het zo verkocht. Nu moet ik wel zeggen dat er bij haar in de wijk een hoop soortgelijke woningen te koop stonden, dus dan kan een makelaar wel voor net wat meer mensen en aandacht zorgen, als je een goede hebt tenminste. Mocht je een makelaar willen, dan zou ik verschillende makelaars om een offerte en een gesprek vragen, er zit veel verschil tussen.
zelfde probleem hier als bij Jo kijkers die om te beginnen niet op kwamen dagen al dan niet zonder af te bellen of afbellen een uur na je afspraak... kijkers die wel kwamen dolenthousiast deden.. maar waar je nooit meer wat van hoorde en via een gewone makelaar (we waren het na maanden toch wel zat zegmaar) was hij met 2 maanden verkocht. in totaal toch zo'n anderhalf jaar te koop gestaan. het idee van makelaarsland stond ons wel aan aanvankelijk maar toen steeds mensen spontaan niet kwamen opdagen of 2 minuten vantevoren (of erna zelfs) pas afbelden werd het nogal vervelend toen we ook nog eens verhuisden naar de andere kant van de stad.. was het gewoon geen doen meer makelaar heeft het verkocht voor minder dan we gehoopt hadden.. maar geen slechte prijs en we waren er met 2/3 maanden vanaf
Inderdaad, allerlei wazige kijkers over de vloer daar zit je niet op te wachten! Wij hadden voor onszelf ook wel bedacht dat we het een paar weken af zouden wachten en dan alsnog een makelaar zouden inschakelen. Dat was gelukkig niet nodig, omdat de eerste kijkers het meteen kochten. Gewoon een kwestie van geluk.
Hier geen 1 wazige kijker gehad en je krijgt direct te horen wat de mensen ervan vinden... ook geen afhakers gehad die niet af te laat bellen...wel 1 iemand die zich netjes had afgebeld....(totaal denk ik stuk of 20 kijkers gehad)
jonge mensi zijn jullie nu nog bezig! hier ook zoals je weet, verkocht via makelaarsland! best tevreden, ook vrij snel verkocht binnen 6 maanden