Kan dat nog? Of is dat hartstikke uit? Jaren geleden deed ik dat elke zomer, blonde highlights en stond me goed! Maar heb al jaren niet zo'n interesse in mode ed, omdat ik me zo slecht gevoeld heb, dus geen idee of dat nog kan. En niet zeggen dat ik gewoon moet doen wat ik mooi vind, want wil weer een beetje hip zijn en me goed voelen over mn uiterlijk . Ik heb middenbruin haar en wil graag wat lichter van de zomer, andere tips zijn ook welkom!
Ja hoor kan prima, highlights en lowlights. Maar niet van die duidelijke strengen dat je ziet waar de folies hebben gezeten. Veel plezier!
Ja hoor ik zie het regelmatig. Anderhalf jaar geleden had ik ook highlights (wilde weer van bruin naar blond ).
Ik zou je haar laten verven bij een kapper die de 'balayage' techniek goed beheerst, dat vind ik de mooiste techniek om je haar te verven. Veel natuurlijker dan highlights.
Wie bepaalt of dat in of uit is dan Ik doe het al jaren eigenlijk... high- en lowlights. Dus gewoon doen hoor Ik laat mn haar wel altijd verven bij de kapper trouwens. Heb verschillende kleuren haar (wel natuurlijk hoor ) en laat de uitgroei altijd dmv foliekleuring bijwerken. Soms laat ik er nog een spoeling overheen zetten en klaar weer
Ik heb op sommige plekken grijze haren, maar ik vind 'dekkend' verven niet mooi. Dus ik laat high lights en low lights zetten, net zoals de kleurschakeringen in mijn eigen haar. Daarmee is niet elke grijze haar foetsie, maar vallen ze wel minder op.
Ik heb de sun kissed / baylage techniek erin laten zetten lijkt net alsof de zon mijn haar wat lichter heeft gemaakt
Kan prima ik heb altijd meerdere kleuren door middel van folies in mijn haar. Ben zelf heel donker blond. En heb meerdere tinten blond in mijn haar door middel van folies. Super leuk juist !! Ik zeg doen
Ik heb net een maandje weer highligts. Ik heb donkerbruin haar, dus ik laat het altijd wel heel subtiel doen. Dunne strengetjes en dan iets oplichten, niet helemaal blond, meer richting koper.