Opvallend rustige baby in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora2009, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora2009

Nora2009 Lid

17 okt 2008
    18
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik lees hier allemaal over drukke baby's in de buik en buiken die heen en weer gaan...ik ken dit helemaal niet! Ik voel mijn beeb wel es bewegen hoor maar meeste van de tijd is ze gewoon rustig. Word hier eigenlijk een beetje onzeker van....zou alles dan wel in orde zijn?

Nog meer meiden met een erg rustige baby?

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik weet niet hoever je bent maar ik heb zo rond de 30 weken ook een poosje gehad dat ik de kleine wat minder voelde ik heb dit aangegeven bij de vk en toen een ctg+echo gehad alles was goed en ik was echt gerust gesteld dus miss ff aangeven aan de vk

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mijn dochter was ook erg rustig in mijn buik. Die schoppen tegen mijn ribben heb ik ook nooit gehad. Blijkt ook wel, want het is gewoon een rustig kind. :D Ik heb me er in ieder geval nooit zorgen om gemaakt.

4. Nora2009

Nora2009 Lid

17 okt 2008
    18
    0
    0
    Ik ben nu 32 weken en vorige week op de pretecho was ook wel alles in orde, ze ligt gewoon heel rustig. Kan ook wel kloppen dat het een rustig kind is, papa is ook de rust zelve.
    Maar als je soms al die verhalen hoort over drukke babys in de buik ga ik wel es een beetje twijfelen.

5. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Kan het ook ni zijn afhankelijk van de ligging van de placenta...

Mijn placenta ligt vooraan en ik voel niet veel...

6. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Hier ook een heel rustig kindje in mijn buik, soms kan ik me er ook zorgen om maken of alles wel goed gaat en dit normaal is. Ik hoor ook veel om me heen over hele drukke baby's die zorgen voor pijnlijke ribben en dergelijke.
    Ik voel ons kindje wel voorbij schuiven en zie mijn buik bewegen, maar er wordt niet echt druk geschopt ofzo. Het kan ook een aantal uur gewoon echt rustig zijn bij mij.

7. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    bij mij ligt de palcente achter

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Hier ook een heel rustige baby in de buik. Schoppen doet die zelden, gewoon schuiven, duwen en wat porren. Als hij actief is, is dat vaak maar voor zo'n 5 min en dan is het weer rustig. En dat is dan ook maar zo'n 3 keer per dag (dat die echt actief is).
    Ik had mijn ongerustheid daarover uitgesproken naar mijn vk. Volgens haar heb ik gewoon een rustige baby omdat ik zelf een rustig en relax type ben.
    Afgelopen vrijdag was hij eens wat actiever, voelde hem met zijn hele lichaam draaien van links naar rechts. Was wel leuk dat ook eens mee te maken, alleen het nadeel erbij was dat ik er een dik half uur een harde buik van had en lichte krampen in onderbuik en rug. Mijn baarmoeder is dat niet gewend :)
    Mijn moeder zei dat ikzelf ook zo rustig was in de buik en ook daarna, sliep zelfs na 3 weken al door.
    Dus als onze kindjes straks ook nog zo rustig zijn, lekker toch.

Deel Deze Pagina