angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deke, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hoi!

Ik mag vanaf zaterdag een angelsound lenen van een vriendin. Ik ben dan 12 weken. Welke ervaring hebben jullie hiermee?

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik heb de angelsound besteld toen ik 13 weken zwanger was. In het begin moest ik echt even zoeken naar de hartslag van ons kindje, schrik niet als dat even duurt. Maar uiteindelijk had ik 'm gevonden. Ik heb veel plezier gehad aan de angelsound, en nog.
    Ondanks dat er wat ruis meekomt vind ik het een fijne en duidelijke manier om naar het hartje van ons kindje te luisteren.

3. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Leuk!
    Het is meestal de eerste keer wel even zoeken, dus niet schrikken als je het niet direct hoort.
    Goed laag met dat ding en voldoende gel op je buik doen.

Ik gebruik het nog heel af en toe als de baby erg rustig is geweest en ik het niet helemaal vertrouw.

Veel plezier!

4. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    ah das wel fijn om te lezen. Er zit namelijk redelijk wat tijd tussen mijn twee echo's en ik hou het niet meer van onzekerheid :). Zeker nu ik me beter begin te voelen en van het zwanger zijn totaal geen gevoel meer heb. En hoor je duidelijk dat het de hartslag van de baby is en niet die van jou? Hoor je het hartje zoals bij een echo?

5. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Er zit duidelijk verschil in snelheid tussen jouw hartslag en dat van de baby. Dat van de baby is net een als een paard in galop of als een trein zeg maar. Die van de baby gaat echt stukken sneller dan je eigen. Mocht je wat horen en je twijfelt, kan je even je pols voelen of je halsslagader.

Verder hoor je ook veel ruis. Ook niet schrikken als je het apparaatje verschuift. Soms krijg je dan een hard gekraak. Niet zo fijn voor je trommelvliezen. Dus volume niet te hard zetten. :D

6. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    haha goed dat je het erbij zegt want om het goed te horen zou ik mezelf kennende het volume op max zetten :)

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik lees ook even mee, want ben ook erg benieuwd vanaf hoe vroeg je het zou kunnen horen. Bij mijn eerste zwangerschap niet voor de 12 weken geprobeerd maar zou het nu heel graag eerder willen doen.

8. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    hier hebben we het bij allebij de meiden gebruikt en hoorde het al heel erg snel rond de 10 weken
    vorige week 1 gehaald wat een rotding ze is 1 die zonder gel moet waardeloos gelijk terug gestuurd nu weer 1 met gel die komt morgen goede ervaringen mee ..

9. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Vlgs mij vanaf week 12, maar dat weet ik niet zeker.

10. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Oh ja, mocht de gel op zijn. Een dikke klodder bodymilk/créme werkt ook prima of iets anders soortgelijks...

11. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    hier ook altijd bodylotium van zwitsal ofzo

12. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    net even op de site gekeken van angelsound en daar zeggen ze vanaf 12 wkn dus das voor mij ideaal.

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hier bij 11+5 voor het eerst gehoord na een kwartier zoeken haha

Deel Deze Pagina