highlights mislukt !

Discussie in 'De lounge' gestart door boonie, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ts ik snap je ;)

2. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik snap je wel hoor, maar denk ook dat je het te veel met een vergrootglas bekijkt (doet natuurlijk iedereen bij zichzelf).

Foto 1 is heel mooi, foto 2 iets minder.... Valt je haar echt zoals de foto gemaakt is?

Als je het echt niet mooi vindt zou ik terug gaan.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heb je je haar nou voor je gezicht gekamd? Ik lijk opeens een glinstering van een bril te zien, haha. Was me nog niet eens opgevallen :)

4. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Haha..het is een foto van opzij en ik draag daar inderdaad een bril ;)

Ik heb zojuist mijn haar gewassen. Het is nu zo verschrikkelijk droog, ondanks het gebruik van shampoo, conditioner, hydraterend masker en olie. Ik weet niet wat de kapper met mijn haar gedaan heeft , maar weg is mijn zachte glanzende goudblonde kapsel.. pfff

Hoe denken jullie over een kleurshampoo ?
    Of gaat mijn haar daar helemaal van naar de kl*te? Dat het straks groen wordt ofzo :p

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Maar highlights worden nooit helemaal vanaf de aanzet gedaan he...

Dus als je alleen highlights doet en nooit meer je haar verft zal je altijd een stukje 'uitgroei' houden...

Buiten dat vind ik de eerste foto helemaaal niet raar
    De 2e wel...

Maar als je niet tevreden ben moet je gewoon terug gaan

6. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Als ik jou was zou ik eerst terug gaan naar de kapper en vertellen dat het niet is geworden wat je in gedachten had. Misschien dat ze er nog wat aan kunnen doen. Mochten ze niet voor je willen doen kun je altijd zelf nog kijken hoe het beter zou kunnen.
    .

7. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland

De goudblonde highlights hiervoor werden wel vanaf de haaraanzet gedaan.
    Misschien dat ik daarom ook wat veeleisend ben :(

8. Logan

Logan Niet meer actief

Highlights kunnen prima vanaf de aanzet gezet worden.
    TS ik zou terug gaan en zeggen dat je niet tevreden bent. Het is niet geworden wat je wenste en dat horen ze op te lossen.

9. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag ook altijd vanaf aanzet, dus ik begrijp je volkomen. Ik moet zeggen dat ik er wel zelf even om moet denken, anders doen ze het inderdaad zo maar dik een cm van je hoofdhuid af. Eerste foto ziet er prima uit, maar tweede foto is inderdaad een beetje vreemd genomen, dat ik niet precies kan zien hoe het in elkaar steekt. Bellen wat je probleem is, niet van de hoofdhuid af en of het nog bijgekleurd mag worden omdat het niet is wat je had verwacht. Wel balen als het daardoor droger wordt.............. hmmmm vervelend hoor, misschien toch spoeling anders??

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Eerste foto ziet er oké uit, maar de tweede foto vind ik het er minder op uit zien. Ik laat ook nog wel eens highlights zetten, maar mijn kapster pakt dunne strengetjes, dan ziet het er veel natuurlijker uit, bovendien gebruikt ze 2 verschillende kleuren. Zelf heb ik donkerblond haar.
    Dit ziet er uit alsof hij aardige dikke plukken heeft gepakt. Is minder werk, maar het resultaat is ook minder vind ik. Het contrast tussen je eigen haarkleur en die dikke strengen is nogal groot.
    Al valt het je zelf vaak meer op dan anderen het zullen zien.

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    De kleur misstaat niet, maar de manier waarop ze gezet zijn... :$:$:$

Veeeeeeel te dikke plukken en veeeel te ver van je hoofdhoofd af!!
    Uitgroei bijwerken van fijne plukjes is bijna onmogelijk. Je kunt die dunne plukjes nooit precies eruit vissen. Je kunt wel heel subtiel wat nieuwe zetten en de highlights die er al in de punten zitten zoveel mogelijk ontzien.

Als je een goede kapper opzoekt, die higlights met bijv. folietechniek zet, kun je je uitgroei van nu nog een beetje bij laten werken. Helemaal weghalen van die vlekken zal lastig zijn, maar het kan echt beter! Alleen zul je dan weer moeten betalen.. Teruggaan naar een kapper die die plukken er zo in zet? Sorry, noem me een zeikerd maar dat zou ik echt niet doen :)

Ik zou sowieso shampoo en masker voor gekleurd haar gebruiken, of je haar nou droog is of niet. Daar blijft je kleur ook langer mooi door.

12. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ben het met je eens !
    Daarom wil ik ook niet terug naar deze kapper. Hij is er namelijk zelf van overtuigd dat het er geweldig uitziet dus wat zal hij er dan nog aan kunnen verbeteren denk ik dan. Waarschijnlijk krijg ik er nog meer vlekken voor terug. ( hij heeft trouwens ook de folietechniek gebruikt )

Om nog een keer zoveel geld neer te moeten leggen vind ik niet zo leuk..daarom dacht ik erover om zelf met een kleurshampoo aan de gang te gaan, maar of dat nou verstandig is :(

13. Logan

Logan Niet meer actief

Kleurshampoo zal misschien de uitgroei wat inkleuren maar die vlekken krijg je niet weg he?

14. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    bij de 2e foto lijkt het dat hij een stukje is vergeten in te smeren,en hoory die pluk ook niet opzij??
    want als ik naar de rest kijk.....daar lijkt de uitgroei wel minder

ik zou niet zelf gaan knoeien,vind het nogsteeds wel mooi.
    niemand kijkt de hele dag bovenop je hoofd

15. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Kan je niet naar dezelfde kapsalon teruggaan maar om een andere kapper vragen? Maak je gelijk een statement.

16. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Dat had wel handig geweest ja, maar ze zijn maar met zn 2en. De 1 knipt alleen heren , de ander dames en heren.

17. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ja zo lijkt het ook inderdaad, maar hoe ik de plukjes ook verdeel, dat " vergeten " stukje blijft zichtbaar helaas ;)

18. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi, de plukken zijn veel te dik vind ik, en veel te ver van de hoofdhuid gezet,waardoor je uitgroei idd nog veel meer lijkt,
    Mijn advies zou zijn , terug naar een kapper, en alleen bovenop heel dunne highlights laten zetten met folie of kam,
    Ik zou zelf niet aan het klooien gaan eerlijk gezegd, dadelijk maak je het nog erger....
    Suc6

19. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Op foto 1 ziet het er goed uit.
    Maar op foto 2 lijkt het wel rommelig gezet.

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Heb je een foto waarop je je haar normaal draagt? Ik vind het zo nogal lastig beoordelen, ik ga er maar vanuit dat dit niet is hoe je er dagelijks eer rond loopt,de 2e foto kan ik ook geen wijs uit,als dat je kruin is zit een pluk ook helemaal scheef.

Als jij echt ontevreden bent dan terug,vind wel dat je de kapper een kans moet geven.

Deel Deze Pagina