highlights zijn zelf doen

Discussie in 'De lounge' gestart door MaMa, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

zonde van je haar.

2. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik blondeer me haar ook zelf.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Vergeet je ons niet het resultaat te laten zien?

Dan kunnen we een topic starten: 'Don't try this at home'

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hmmm... Mijn kapster kijkt vantevoren altijd eerst heel goed wat mijn haar aankan, qua sterkte van het middel (denk ik). En als het er dan in zit wordt mn haar in de gaten gehouden of het niet te ver doorslaat. Vervolgens uitspoelen en komen er allerlei voedende middeltjes in die ik thuis bijv niet heb.

Maw ik zou naar een kapsalon gaan ;)

5. Sanne1985

Sinds ik met een oranje kop opgescheept zat, is er geen haar op mn hoofd (toendertijd bijna letterlijk) die eraan denkt om dat soort dingen ooit nog zelf te doen.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Met als resultaat snot, en misschien wel groene plukken. ;)

Ik zet highlights op verschillende manieren, kamstrepen of folies. Bij mezelf lukt me dit niet trouwens, je kunt niet goed zien waar je mee bezig bent.
    Inwerktijd is afhankelijk van het merk. Houd de kleur in de gaten, niet schrikken als ze geel worden, dan moeten ze nog ff.

Ik, als kapster, adviseer eigenlijk niet zelf te klooien.

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ze vraagt hoe het te doen....niet of ze naar een kapper moet gaan. Ik snap dat sommige denken dit komt niet goed...

Maar dat vraagt ze niet ;)

Ik zou een pakje bij de drogist halen en met een kam, kamstreepjes maken door je haar.
    Alleen niet door heel je haar want dan ga je vlekken krijgen....

Ik heb zelf ervaren dat ze plukjes wel niet zo heel licht worden, ik had een pakje van de kruibvat.

8. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Tnx voor jullie antwoord
    Nou ik netjes allemaal plukjes gemaakt op zich prima
    In laten Werken.. Je ziet niet echt verschil :p (misschien te kleine plukjes?)
    Hoppa door mn hele haar gedaan flink lang laten inwerken en nu is het echt mooi goudbruin ! Niet helemaal zoals gepland maar zeker mooi resultaat me happy

9. Sanne1985

Nou gelukkig maar!!!

Foto??? :)

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heel je haar geblondeerd en flink lang erin laten zitten.. Komt dat nog goed??????
    Gefrituurd haar noemen ze dat hier. :p

Is het zoiets geworden? ;);):D

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier had ik dat dus ook dat je bijna niks zag.... Als je echt verschil wilt zien moet je toch echt professionele producten gebruiken... Maar daar moet je dan weer van weten hoe het werkt.

Ben blij dat je nu tevreden bent. Zo zie je maar weer dat het allemaal niet zo gevaarlijk en rampzalig is zoals sommige hier doen;)

12. Logan

Logan Niet meer actief

Fijn! Je moet ze inderdaad altijd ff goed in laten werken. Vaak kijk je ernaar en denk je dat het geel word maar dan moeten ze nog ff.
    Ik vind highlights altijd erg mooi. :)

13. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik ben zelf kapster, maar echt met geen mogelijkheid dat ik het bij mezelf kan!
    Het is heel secuur werk.
    Ik snap er dan ook echt niets van dat mensen dit zelf gaan proberen.
    Of het ziet er niet uit, of je haar is morsdood, ja en dan ziet het er eigenlijk ook niet uit...

14. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik heb dit al vaker gedaan en nooit problemen mee gehad!

Deel Deze Pagina