Hoi allemaal, gisteravond heb ik de test gedaan, ik ben op vakantie in Parijs. Voelde al zeker een week alsof ik ongi moest worden maar was 4 dgn. overtijd, vorige week ook getest toen negatief nu positief ben heel blij. Heb alleen veel last van krampen, maar we lopen ook wat af hier, ga nu wat rustiger doen. Ik ben nieuw op het forum, heet Karin en vind het leuk als er iemand reageerd ( ik heb al 1 zoontje van 2 jaar)
Gefeliciteerd! Heeft het lang geduurd voordat je zwanger was? Ik heb zelf de eerste weken ook veel last gehad van krampen, nu is het minder, maar nu slaat de vermoeidheid meer toe. Ik lees van veel mensen dat ze in het begin wat krampen hebben, dus het is niets om je zorgen om te maken. Geniet nog lekker van je vakantie!
Hallo en gefeliciteerd! Ik heb ook wat last van krampen het word gelukkig steeds minder Veel succes met je zwangerschap en ervan genieten! Groetjes Nicole
Hoi allemaal, bedankt voor jullie felicitaties =D> we wilden zo'n 6/7 mnd geleden voor een 2e kindje gaan toen kwam ik er na 2 mnd achter dat de gynacoloog bij mijn 1e kindje had gezegd dat ik mij moest inenten tegen de rode hond als ik nog een kindje wilde , helemaal vergeten dus snel de BMR prik gehaald, moest ik 3 maanden wachten met zwanger worden [-X balen maar netjes gewacht, daarna 1x ongi en nu raak! snel he, en dat op mijn 38e... Ik had het niet zo snel verwacht hoor, maar onwijs leuk... Ik ben trouwens ook heel moe steeds, maar weet dat, dat beter wordt. Het gaat eigenlijk wel oke, hopelijk blijft het zo, de 1e zwangerschap was erg moeilijk en de bevalling ook,maar ja we zien wel, ik blijf positief, Karin =;