hallo allemaal wie heeft de algemene heffingskorting al binnen op de rekening. hier nog steeds niks en zit bij rabobank. liefs mama van lisanne
ok ben dus niet de enige dan wachten we rustig af. hier ook normaal stipt de 15e,vreemd. in ieder geval bedankt.
Als je getrouwd ben of als je een fiscale partner hebt & als jy minder dan 6000 bruto per jaar verdient. Voor zover ik weet.
Ik ben dus niet de enige waar het nog niet binnen is, wij zitten bij de SNS. Ik was al bang dat ik een brief gemist had waarin stond dat hij stopgezet zou zijn ofzo
nee hier ook niet binnen. nouja even hopen dat het vandaag nog wel binnen komt anders word het maandag
Ik ging net al vol goede moed naar de bank, want ik heb de centjes echt nodig... staat het er hier ook nog niet op!
hier idd ook niet heb me schoonma ff gevraagd en die had het al om 9 uur vanmorgen dus er is nog hoop zij zit bij ing wij sns... en rabo schijnt altijd laat te zijn die houden er van alles zo lang mogelijk vast te houden.
Die ervaring is hier compleet anders hoor... Ik zit ook bij de Rabo en heb normaal gesproken altijd tussen 12.00 en 13.00 op de 15e mijn centjes...
bij ons is de rabo ook altijd erg snel. wij hebben hypotheekrente teruggaaf ook nog niet binnen. normaal gesproken allang.
ja hier normaal ook iets na 13.00 uur staat het altijd op mijn rekening maar vandaag niet en heb het ook zo hard nodig,vriend geen werk mee ivm faillisement,dus vandaar.
hier staat het er normaal ook stipt de 15e (rabobank) en ook erg vroeg.. en nu ook nog niks... Ik dacht al dat ze naar het verkeerde rekeningnummer hadden gestuurd en iemand anders hadden blijgemaakt haha
hier abn en zover ik weet heb ik het nog altijd op de 15 de mits het niet in het weekend valt. en nu je het zegt meestal is het ook altijd om 12 uur erbij