Heb ik net een drukke zware werkdag erop zitten van 12 uur en ben doodmoe, kan ik niet slapen van de hitte in de slaapkamer. Dus kruip ik even achter de laptop om het forum door te lezen. Gelukkig ben ik morgen vrij dus kan ik lekker uitslapen. Als dat lukt. Zo dit wou ik eventjes kwijt
Deb loopt zachtjes de kamer in van noesje ssssssstttttttttt ze slaapt nog ja meis valt niet mee slapen met dit weer maar heb je geen ventilatoren die je kamer een beetje fris kunnen houden? een fijne vrije dag en geniet nog even van je uitslapen
Haha ben al weer wakker. Renate, ik werk in de horeca en ik woon in een grensdrop (alles open op zondag) en dat kom je er gewoon niet onderuit om minder dan 12 op een dag te werken want dan is het een gekkenhuis met ongeveer 200 zitplaatsen en een tuinterras. :x
Hoi, Wat bij mij redelijk helpt is een zo heet (ja heet) mogelijke douche nemen vlak voor het naar bed gaan. Dan stilletjes gaan liggen en dan... zzzzzzzzzz Sterkte!
Niet slapen met dit weer, dat herken ik idd. Lag ik eindelijk te slapen gister om 23 uur, besluit mijn buurman met zijn volledige aantal visite buiten te gaan zitten onder mijn slaapkamer raam. Ik zou dan toch rekening houden met het praatfolume, maar nee vooral niet doen hoor!!!! En waarom kunnen ze niet gewoon in de achtertuin gaan zitten??? Om kwart over 11 komt er een brandweerauto langs om een kat uit de kruipruimte te halen. Die kat blijkt al 2 weken daar te zitten, laten ze dan in de ochtend komen ipv half 12. Ik dus weer klaarwakker, lig me op te vreten over het hele gebeuren, waardoor ons kind ook druk werd. Dus al met al kon ik om 00:40 weer rustig worden, toen was iedereen weer binnen. Voor het kind dan weer rustig is............ En dan gaat om 05:45 de wekker weer. Ik verlang naar een koel bedje, met een lekker zacht kussen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!