Op 08-08-2006 zijn wij op een stralende dag getrouwd. Zoals jullie weten heb ik meerdere miskramen gehad en hadden we de laatste keer besloten om eerst te trouwen en dan zouden we wel verder zien. En wat bleek nu; we zijn weer in verwachting!!! En deze keer lijkt alles wel goed te gaan, wel worden we extra gecontroleerd maar goed dat is ook wel weer leuk. Helaas was ik op de verjaardag van mijn zoontje in het ziekenhuis opgenomen omdat ik uitgedroogd was..... Ik ben nog steeds erg misselijk maar gelukkig komt niet alles er meer uit. Maar zolang ik misselijk ben vind ik het een goed teken. En wat was het moelijk om mijn mond dicht te houden!! Maar nu mag ik het van de daken schreeuwen!!! Tijdens de ceremonie is bekend gemaakt dat we in verwachting zijn. Wat was dat bijzonder om mee te maken. Op mijn site staan wat trouwfoto's en ik probeer ook zo snel mogelijk mijn echo foto's erbij te plaatsen. Groetjes
Aaaah PRDM wat geweldig!!!!!!!!!!! Dubbel feest! Ik ben zo blij voor je! \/ :king: je voelt je vast de koning te rijk! (nou ja koningin dan) Supergefeliciflapsteert meid!
wat geweldig zeg, trouwen en zwanger. Het is je echt gegunt, zeker na de periode die je hebt gehad... heel veel succes en plezier
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en je zwangerschap. Hopelijk kun je er nu een beetje van gaan genieten. Groetjes, Lesley :cheers: