Ik vermoed dat je even wat meer uitleg moet geven.. Is er een organisatie die dit doet? Ken je persoonlijk een militair? Heb hier nog nooit van gehoord namelijk.
Bifi worstjes Dropjes Chocolade Beef jerkey Bamie soep Foto's die hij op kon hangen. Tekeningen van de kinderen. En voor koningsdag....oranje attributen.
-stroopwafels -speculaas -haribo -leesboekjes -kaartjes -briefen tekeningen van fam/vrienden -Unox rookworst altijd handig om warm te maken in de waterkoker -ontbijt koek Zomaar een greep van de typische nl dingen die nog wel eens gemist worden Daarnaast heb ik voor mijn collega’s die nu in uitzendingsgebied zitten een soort van positieve enveloppen gemaakt aan een ringetje. Met daarin per week een humor/kracht sprekende spreuk motivatie. Tip daarnaast stuur je pakket optijd op het wil nog wel eens voorkomen dat Maybe airlines (transport) wat vertragingen oploopt
Militairen die op uitzending zijn, krijgen vaak vanuit fam, vrienden, collega’s pakketten opgestuurd. Dit verloopt gewoon via defensie dus nee geen organisatie Thuisfront krijg gewoon een postadres waar ze hun pakketjes naar toe mogen sturen.
Stukje ondersteuning vanuit huis. Niks fijner dan een pakket vanuit huis te ontvangen. Ongeacht wat er in zit Alleen het idee al dat je wat van huis krijg, en dat ze aan je denken. Is een super gevoel.
Dat geloof ik graag! In dat geval lijken persoonlijke dingen als tekeningen, briefjes en foto's me heel waardevol.
Ik heb mijn broertje vorig jaar sandalen gestuurd . Ze moesten in Mali snachts schoenen aan om snel weg te kunnen rennen. De kisten waren veel te heet dus hij wilde sandalen. Heb me echt kapot gelachen om die schandalen. Voor de rest vooral eetbare dingen en een muismat met een foto van onze dochter erop.
Geen idee waar je het heen wil sturen, maar het midden oosten bijv. Of Afrika worden waterballonen zeker wel gewaardeerd met de warmte Kerstspul wordt vaak vanuit defensie wel geregeld. (In de algemene ruimtes) Maar een kerstslinger enz is misschien wel leuk om van te voren op te sturen, met bijv allemaal kerstkaartjes / wensjes eraan van familie voor in de eigen slaap container
Fotoboekje van onze dochter. knutselwerkjes van onze dochter ik schreef brieven, over hoe de dagen gingen en deed die erin. lekkere dingen. kaartjes foto's om neer te zetten sleutelhangers met foto's van ons samen en van onze dochter. usb met films en series.
Wat ik onder andere stuurde Foto’s Brieven/ kaarten Tekeningen van de kinderen Zijn favoriete snoepjes Eten wat hij lekker vond
Eten wat hij op dat moment graag at, vooral stroopwafels, tuc bacon, melkbroodjes en leverpastei in blik deden het goed Met kerst wat kleine kerstcadeautjes Usb met foto's Kaartjes En verder waar hij om vroeg en dat kon heel verschillend zijn Ik weet nog dat ik het naar verloop van tijd lastiger vond een pakketje samen te stellen omdat het veelal hetzelfde werd. Maar toen hij weer thuis was vertelde hij dat het echt heel fijn was dat hij juist steeds die dingen kreeg. We hadden toen ook nog geen kind. Tijdens de volgende uitzending zal er meer inzitten van ons zoontje gok ik.
Kerstspullen worden zeker wel gewaardeerd. Ik werk zelf bij defensie en rond kerst wordt er altijd gevraagd naar kerstspullen omdat ze die niet (meer hebben)
Wat te lezen. Kaartjes. Tekeningen van de kinderen. Snoep en koek. Volgens míj maakt het niet uit wat je stuurt. Ze zijn al heel blij dat ze wat krijgen, dat ze niet worden vergeten