Zo zo dinsdag 12 juni 2 testen gedaan en ja hoor 2x positief.. Ik ben nu een maand zwanger wat nog erg pril is en ik durf nog niet super blij te zijn! Ik ben vorige week van achteren met een vaartje van 60 aangereden..Ik heb nog wel wat last daarvan,maar ja mijn grootste zorg is: ik ben zwanger en mankeert mijn baby niks? Echo is nog te vroeg.. Zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt maar dat de baby verder niks mankeerde? Want hij/zij is zo ontzettend welkom! Ik ben al een trotse mama van Sjors van 2,5... Hoop op wat reacties! Groetjes Annette k
Van harte gefeliciteerd hoor! Ik heb geen eerdere ervaringen. Dit wordt mijn eerste. Hoor wel enge dingen om me heen. Maar ik probeer ook niet al te veel zorgen te maken en gewoon te gaan genieten van deze zwangerschap.
Gefeliciteerd meid. Geniet er van, ondanks de zorgen. Hoop dat ik je bezorgdheid een beetje weg kan nemen. Ik heb wel een eerdere ervaring van aangereden worden toen ik zwanger was van mijn zoontje (hij is nu 17 maanden). Ik was toen 4 maanden zwanger en ze reden mij aan met de fiets. Fout van de auto. Ik kwam bovenop de moterkap terecht en ben een stukje meegereden zo. Toen ben ik gelanceerd en kwam maar een milimeter van een boomstronk af. Als ik daar tegenaan was gekomen was ik en de kleine er niet meer geweest is mij later verteld. Heb dus heel veel geluk gehad. Maar goed verder met mijn verhaal, ben ook bewusteloos geweest en kan me niet veel meer herrinderen van het voorval. Dat stuk ben ik echt kwijt. In het ziekenhuis hebben ze (nadat ze mij wat opgeknapt hadden) een echo gemaakt en daar was op te zien dat ons zoontje nog springlevend was. Je kan je niet voorstellen hoe blij en gelukkig mijn man en ik waren. Er is mij ook verteld dat ze wel tegen een stootje kunnen omdat ze goed beschermd zitten in je baarmoeder. Hij heeft er gelukkig ook niks ernstigs aan overgehouden. Gr. Bianca
Als t goed is is er dan nog niks aan t handje hoor. De kleine zit nog goed beschermd achter je schaambeen! Succes met je zwangerschap en geniet ze!
ik heb het ook mee gemaakt ik was toen 3 maanden zwanger toen er een vrachtwagen achterop mijn auto reed politie heeft mee naar ziekenhuis gebracht maar met de baby was alles goed het babytje is nu 10 jaar oud dus heeft er niks aan overgehouden in ziekenhuis zeiden ze dat het goed beschermd was en er zo snel niks mee zou gebeuren ik hoop dat je hier iets aan hebt maar gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar van groetjes cathy
Bedankt voor alle reacties! Ik weet ook wel dat de baby veilig in mijn buik zit en dat ze wel over een stootje kunnen maar ja angst heb je altijd he! Moeder eigen denk ik dan! Ik slaap nu wel rustig denk ik haha..
van harte gefeliciteer, en idd maak je geen zorgen. Je kleintje ligt nog diep en geborgen. Heeft hier niets van gemerkt hoor. groetjes sandra