Hoi! Ik heb een samsung star, super tielie, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een foto als achtergrond te doen. Hij vergroot dan onwijs en dan zie ik alleen sterre's neusgat zeg maar.. Iemand een idee hoe ik het voor elkaar krijg? Dat bijsnijden ofzo werkt niet, dan vergroot hij het nog... Groetjes Marijke
Heb ik ook ik denk dat hij dat automatisch doet en je er niets aan kunt veranderen... maar mocht er een oplossing zijn....dus ik lees mee
Ik heb ook een samsung star, en het is inderdaad erg vervelend!! Weet niet hoe je de hele foto in beeld krijgt... maar heb er wel wat op gevonden dat wel het midden zeg maar in beeld komt, en je dus niet maar 1 oog of een neus in beeld hebt... Alleen hoe je hem precies zo krijgt dat de hele foto in beeld komt.. geeeen idee
Hier hetzelfde probleem. Maar je kunt de achtergrond verschuiven he. Naar links en rechts. En dus zie je je afbeelding in 3 delen. (snappen jullie me?) Vind het wel vervelend want je krijgt dus nooit leuk een afbeelding op de achtergrond...
Ja klopt, maar ik vind dat verschuiven niks... Ik wil hem gewoon helemaal, net zoals achter het menu!
Ik heb een samsung telefoon, alleen geen 'star' . Ik had wel telkens hetzelfde probleem dat mijn achtergrond foto's te groot waren. Wat bij mij nu werkt is de foto bewerken (kan in de telefoon zelf), het formaat wijzigen en dan opnieuw opslaan. Sindsdien zien mijn achtergronden er normaal uit Ik weet natuurlijk niet of dat bij samsung star ook zo werkt maar wellicht is het het proberen waard!
heb er ook een, volgens mij zou je dat plaatje 3x naast elkaar moeten plakken, dus op de pc 3x 1 plaatje zo naast elkaar en dan verzenden naar je telefoon, dat zou moeten werken
Als je naar achtergrond gaat en de betreffende foto opzoekt. Als je op het vakje klikt kun je hem verschuiven (welk deel van de foto wil je als achtergrond). En als je goed kijkt staan er in de hoekjes hele kleine vierkantjes als je die ingedrukt houdt, wordt het vierkantje rood en kun je hem groter en kleiner maken. Snap je??
Alleen 1 zo'n foto is voor de drie achtergrondjes samen! Dus dan moet je dochter wel precies in het midden staan. Wat ik heb gedaan is de foto van hyves afgehaald dan is hij precies mooi op formaat dan heb je de foto in het midden en de zijkanten wit. Ik hoop dat je het zo snapt is een beetje lastig uit te leggen hihi!
Je kunt i.d. bij afbeeldingen de foto bewerken.. Verklein hem iets en dan krijg je dus wel een foto op het juiste formaat.. Vind het een super telefoontje!
Er zijn verschillende manieren om een plaatje als achtergrond te krijgen: 1. Via de widget "Foto's". Schuif de widget "foto's" naar je scherm. Als je de foto hebt die je wilt klik je op "instellen" waardoor hij de foto automatisch in zijn geheel als achtergrond gebruikt. De foto moet wel op je telefoongeheugen (in de Afbeeldingen map, niet in een submap!) staan en niet op je microSD kaart. 2. Via Menu -> Instellingen -> Display en verlichting -> Achtergrond -> a. bladeren naar de goede foto -> Instellen (de foto moet dan wel in je Afbeeldingen map staan op je telefoongeheugen en niet in een submap) b. -> Afbeeldingen -> foto selecteren -> de rechthoek verschuiven over de hele foto (heel frustrerend!) 3. Via Menu -> Mijn bestanden -> Afbeeldingen -> foto selecten -> Instellen als -> Achtergrond -> de rechthoek verschuiven over de hele foto (nogmaals: erg frustrerend!) Effe van een andere site gepikt. Lijkt me een supergave foon trouwens!
De rechthoek kun je idd verschuiven maar zo krijg je een deel van de foto vergroot op de drie schermpjes. (en dat moet juist niet) Klik je op de inniminni vierkantjes van dat vlak dan wordt het kader rood dan maak je het kader groot want dat stelt je telefoon scherm voor. Dat doe je net zo vaak als dat de foto in het kader past.