witte blaasjes voor op de tong, geen spruw, wat dan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsa, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hoi,

mijn zoontje van 14 maanden is al een week of 2 hangerig ivm doorkomende tanden/kiezen. sinds vandaag heeft hij ineens witte blaasjes/bultjes voor op de tong (voor zover ik kan zien niet achter op de tond) en hij is erg huilerig. af en toe vrolijk maar over het algemeen erg huilerig. hij heeft ergens echt last van.

was vanmiddag bij de huisarts en die deed er eigenlijk erg vaag over. hij vond het niet op spruw lijken, dan zou het meer een witte waas zijn over de gehele tong? hij zij dat het een virus kon zijn waarbij deze blaasjes zich uitte en dat zou dan vanzelf over gaan.

kent iemand deze symptomen bij zijn/haar kind en weet iemand misschien wat het nog meer zou kunnen zijn?

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Nee, zou niet weten.

Hij heeft niet zijn tong verbrand ?

3. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    nee, dat weet ik zeker. ik vind het zo zielig voor het mannetje, hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt. ik houd het maar op een virusje, houd het wel in de gaten.

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Aften.... Merel heeft dit gehad toen ze een jaar was, had er wel last van, maar de huisarts gaf er niks voor. Het ging vanzelf over.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Heeft je kindje ook blaasjes op de vingers en teentjes?

6. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hoi marijke,

nee, dat heeft hij niet. denk dat het te maken heeft met zijn tandjes, zou het anders ook niet weten. hij huilt wel nog steeds veel, zo zielig!

groetjes

Deel Deze Pagina