Hij bijt...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Beertje13, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Tja hij is er snel bij. Vanaf vier maanden heeft hij al twee tandjes. Hij is nu zes maanden. Hij begint steeds meer te bijten helaas.

Als hij bijt haal ik hem meteen van de borsr. Maar het doet vreselijk zeer.

Soms doet hij het al na een paar slokken. Hij is niet boos of gefrustreerd. Ik drinkt rustig en dan doet hij dat.
    Ik roep dan auw en meneer lacht dan heek vrolijk.

Tips??

2. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon deed precies hetzelfde. Ze vinden de reactie leuk, daarom doen ze dat. Maar om nou jiet te reageren doet het net iets te zeer voor.

Kben toen helaas gaan afbouwen. Baalde er wel van.

3. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Lotte beet alleen als er weer tandjes aankwamen. Niet reageren vooral geen auw zeggen (is wel even doorbijten), enkel van de borst halen en niet meer laten drinken. Lotte had heel snel door dat bijten stoppen met drinken inhield en heeft daarna niet meer gebeten.

4. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.082
    1.073
    113
    Het enige dat hier hielp, was z'n hoofdje tegen mezelf aanduwen, zodat hij niet meer door z'n neus kan ademen en vanzelf los moet laten. Na een paar keer had hij het door, dat bijten niet handig was. Nu doet hij het soms nog wel, maar dan als hij eigenlijk al klaar is en gewoon een beetje gaat lopen geinen. Dan zie ik het wel aankomen. Sterkte ermee!

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Mijn mannetje heeft het ook een tijdje gedaan. Zo rond de eerste tandjes.
    Heeel pijnlijk :(
    Hij is er mee gestopt, gelukkig. Hij begon te bijten volgens mij met 6 maanden, na een maand was het klaar. Heeft het niet meer gedaan. Heb er niets speciaals voor gedaan.

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    mijn zoon doet het op het moment steeds vaker :(.. een paar weken geleden heeft hij mijn tepel echt tot bloedens toe gebeten... deed echt heel zeer. Maar hij bijt niet alleen in mn borst, hij zet eigenlijk de hele dag graag zn tanden in me :(... in mijn hals bijv of mn been. ik had echt een hele blauwe tandafdruk in mn schouder staan een tijdje geleden... ;)... ik weet ook niet zo goed wat ik er aan moet doen, behalve streng toespreken (maar daar is hij helaas niet echt van onder de indruk)

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Wow jeetje.. hopelijk gaat het snel over

Bedankt dames

Deel Deze Pagina