Hallo, Sinds een paar dagen geef ik volledig bv op verzoek aan mijn tweeling van bijna zes weken . Daarvoor bv, kolven en kv. Heeft iemand tips om de nachten zo lang mogelijk te maken en ze zoveel mogelijk gelijk te trekken? Ik doe overdag max drie uur ertussen en altijd ofwel tegelijk voeden ofwel de ene direct na de eerste. Groet!
Iris86 heeft haar tweeling (bijna 1 jaar) aan de borst. Die heeft vast wel wat ervarings-tips voor je! Respect hoor....En dat ze nu exclusief borstvoeding krijgen! Top gedaan
Na een krijsend kind en één stil kind weer even kolven en fv om ritme te krijgen en te kijken of ik genoeg heb. Clusteren zowel avond als nacht trek ik niet . Tips nog steeds welkom. Het lijkt dat ik voor een groot deel bv Kan geven, nu puzzelen wat het handigst is want inderdaad zwaar.
Hi Ann77, Ik geef borstvoeding aan mijn tweeling. Vandaag precies een jaar. Ik vind het super goed van je dat je je kindjes aan de borst hebt. Daar kun je zelf trots op zijn want het gebeurd niet veel kan ik inmiddels zeggen. Ik kan veel schrijven, maar mogelijk heb je gerichte vragen? Het heeft mij veel rust gegeven om volledig borstvoeding te geven, ook (juist) in de nachten. Stuur je een pb gr Iris
Hoi, dank voor je reactie zie verder pb. Ik heb genoten van bv aan eerste kind dus wil het graag weer doen maar inderdaad eerste weken loodzwaar. De nachten overigens inderdaad niet in de eerste plaats .