Hij blijft onrustig..

Discussion in 'Borstvoeding' started by maja82, Nov 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Wat is toch het probleem? Ik word er doodonzeker van..
    Al een poosje drinkt T. erg onrustig. Ik leg hem aan, hij hapt, drinkt en laat weer los. Hij draait echt zijn gezicht weg. Wordt dat weer boos en hapt weer. Zelfde verhaal..
    Ik kan geen spruw ontdekken, zie echt niks in zijn mondje en ik heb zelf ook geen klachten. Tandjes zit ik aan te denken, maar gaan ze daar zo raar van drinken? Hij zit wel de hele dag op zijn handjes te sabbelen maar ik zie nog niet iets van doorkomende tandjes in zijn mondje.
    Tsr komt vlot, hij verslikt zich ook niet ofzo (ja soms, maar hapt daarna dapper nog een keer). Rechterborst blijft wel lastig doen, komt erg weinig uit en die weigert hij ook vaak.
    Ik heb het idee dat hij zo niet genoeg krijgt, hij komt overdag (en soms 's nachts) vaak voor een voeding en doet ook maar hazeslaapjes tussendoor.
    Het is echt niet fijn voeden zo, zo gauw hij begint, begint het wegdraaien met zijn hoofd ook al.
    Moet donderdag naar het cb, zou ik daar iets aan hebben? Zit eraan te denken om een lactatiekundige te bellen want zo kan het niet lang doorgaan..

2. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    Het kan ook de leeftijd zijn... hij is de wereld aan het ontdekken en snel afgeleid. Hier helpt het om liggend in bed te voeden, ze is dan.rustiger. hier ook kortere slaapjes nu en wel om de 2 uur voeden gistermiddag. Had ook weer nachtvoedingen vorige week.. vannacht weer niet *fingers crossed* ;)

3. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hij drinkt idd 's nachts wel iets rustiger. Maar vannacht dronk hij ook 1 voeding ineens heel onrustig. Ook snel weer loslaten en hoofd wegdraaien.
    Overdag rustig voeden is sowieso lastig met nog een drukke peuter om ons heen;)
    Maar hij is idd wel snel afgeleid, merk ook dat hij bijvoorbeeld niet meer in mijn armen doorslaapt als we beneden zijn, hij wordt van elk geluidje wakker.
    En hier nog geen een nacht zonder nachtvoedingen, mag van mij best een keertje;):)

4. wieweet

wieweet Actief lid

Nov 4, 2008
    351
    0
    0
    Ik herken wel wat je schrijft!
    Manuel deed dat ook. Het hielp hier om hem steeds op dezelfde plek te voeden, in stilte! Dus niet tegen kletsen of andere geluiden (radio, tv) erbij. Weet niet of dat haalbaar is voor jou.. met een peuter erbij :)

Share This Page