Hoi Hoi.. Ben ff onzeker hoor... Tijn begon met 2 maanden geluidjes te maken, erg gezellig, en lachen. Als je wat tegen hem zei begon hij terug te "kletsen" Maar...sinds 2 weken is hij helemaal stil! Het enige geluid dat hij maakt is lachen, huilen en lucht tussen zijn lippen persen(bellen blazen). Hij brabbeld verder helemaal niet! Is dit normaal? Ik lees steeds dat hij nu 2 lettergrepen klanken gaat maken..mmm..1 letergreep doet hij al niet! Maar ik me weer onterecht zorgen? kus miek
Tijdens een sprongetje zijn baby's soms ook heel stilletjes. Ik denk dat het vanzelf wel weer komt. Hij heeft er vast gewoon ff geen zin in. Geen zorgen hoor!
Cecile heeft dat ook in periode,s en werd daar ook onzeker van. Maar heb veel gelezen over sprongetjes en ik denk zelf ook dat het met een sprongetje te maken heeft.
Dano is een dagje ouder en die brabbelde de laatste tijd ook minder. sinds vandaag ineens weer meer. dus ik denk ook dat het een periode is. Dano blaast ook belletjes haha ik lach me rot af en toe.
bedankt voor de reacties! Volkomen normaal dus! Pfff..hihihi Hopen dat hij snel weer gezellig gaat babbelen! Wat kan je dan onzeker worden he! kus miek