rare vraag misschien...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sannyl8, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannyl8

sannyl8 Nieuw lid

10 feb 2009
    3
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een beetje een rare vraag...
    Mijn dochtertje is 3 weken oud. Nu poept zij heel onregelmatig en 's avonds lijkt ze last van krmapjes te hebben. Ze heeft ook erg last van windjes.
    Nu heb ik al een aantal keren gehad dat ik haar ging verschonen en dat ze dan bleef poepen. Als ik haar poepgatje dan schoonmaak zag ik een soort aambeitjes, alsof ik een beetje echt in haar darmpje keek ofzo. Het ziet er best akelig uit en maak me toch wat zorgen. De arts zegt dat het ws gewoon door het persen komt. Als ze klaar is met poepen zie je het ook niet meer. Komt iemand dit bekend voor???

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

nee sorry, komt me niet bekend voor..
    wat je wel kan doen tegen die krampjes en windjes,
    is infacol kopen. Dat mogen baby's gewoon vanaf dag 1 hebben, moet je dan voor elke voeding in hun mondje doen, en dat helpt echt!

Ik heb het bij Soraya ongeveer een week gebruikt en ze heeft helemaal geen last meer van krampjes!

Succes!

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jamie had dit vroeger ook. zodra ik zag dat hij gepoept had deed ik een schone luier aan... je kan dus beter nog 10 minuutjes wachten want je zal merken dat er altijd nog een lading achterop komt. hetgeen je ziet is eigenlijk de binnenkant van haar aars. het kan zijn dat het een klein aambeitje is... zolang ze niet gaat huilen bij het poepen en ze lijkt er niet te veel last van te hebben is het niet erg. anders kan je altijd gewoon beetje vaseline smeren of sudocreme ofzo...

4. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Mijn zoontje heeft dit ook in het begin gehad.
    Moest ook erg poepen en als ik dan de luier aan het verschonen was begon hij ook nog wel eens te persen en idd dan zie je iets roods, maar volgens mij is dat gewoon iets van de darmen ofzo.
    Maar ik ben toen infacol gaan gebruiken en 10cc water bij de voeding gaan doen en toen was alles over.

5. sannyl8

sannyl8 Nieuw lid

10 feb 2009
    3
    0
    0
    e bedankt voor jullie reacties! Ik ben nu al opgelucht dat ik weet dat het vaker voorkomt! Het ziet er een beetje akelig uit en ik schrok er best van...
    ik gebruik nu een week infacol. De eerste dagen ging het heel erg goed maar ze blijft enorm winderig. Haar poep is ook gewoon dun, soms zelfs waterig. Dus dat is het niet. Soms poept ze om de dag, dan 3 keer per dag...

6. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    ziet er mss akelig uit, maar onze oudste had ook moeilijkheden met zijn stoelgang... en hij had dit ook! Ging idd ook weg als hij gedaan had met poepen! Komt gewoon van de druk die ze zetten... Mss ziet het er bij ons ook zo uit als we op toillet zitten, alleen we kunnen het bij onszelf niet zien, he? hihi, geen zorgen over maken, hoor!
    Onze jongste heeft ook een zeer onregelmatige stoelgang, soms harde stoelgang, dan een dag niet, dan 4x per dag
    zolang hij er verder geen last van heeft...

Deel Deze Pagina