mijn dochtertje is net drie maanden geweest en slaapt sochtends zo door tot 8 uur of later nou maakt dat op zich niet uit maar wij gaan meestal om tien uur naar bed en dan zit ze maar op vier flessen per dag omdat ze dan die van 12 uur niet krijgt ze krijgt overdag 180 en voor het slapen gaan 200 zou dit wat uitmaken als ze er dsan maar vier krijgt? groetjes wen
Misschien is ze nog te klein voor 4 flessen. Kun je niet gewoon om 22.00u dan een fles geven voor dat jullie naar bed gaan? Dan de rest van de dag steeds een kwartietje eerder de fles zodat je uitkomt op 22.00u?
Hoi, Volgens mij is het de bedoeling dat je gaat bijvoeden als je op 4 voedingen per dag zit of een van de voedingen een papfles geeft, en daar is ze volgens mij nog te jong voor. Als ik je berichtje lees begrijp ik dat ze nu om 08.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00 een flesje krijgt en dan blijft doorslapen tot de volgende ochtend? Ik snap dat het lekker is dat ze zo lang blijft doorslapen, maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat het voor een baby beter is om niet langer dan 10 uur tussen een voeding te hebben. Ik snap dat jullie geen zin hebben om rond middernacht weer uit bed te gaan om haar wakker te maken voor de laatste fles. Misschien dat je het schema overdag wat kan inkorten, bijvoorbeeld: 08.00 - 11.30 - 15.00 - 18.30 - 22.00 Of alle flesjes eerder kan geven, bijvoorbeeld: 06.00 - 10.00 - 14.00 - 18.00 - 22.00 Groetjes Saskia
Hoi Wendy, mijn dochter zit al even op 4 voedingen en krijgt de laatste om 20.30 uur. Ze krijgt 4x 200cc. Vanochtend op cb geweest ze vonden het iets te vroeg, maar zeiden als ze het er goed op doet en alert is als ze wakker is dan is het geen probleem. Je moet doen wat jouw het beste lijkt en goed is voor je kindje. Het ene kind is niet het andere.
ik heb hetzelfde probleem met mijn dochter maar ik geef haartoch om 12.00 uur nog de fles, die neem ik dan gewoon mee naar boven en geef ik haar slapend en dan hup weer in bed.