6mnd en ineens bang voor harde geluiden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavd, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    iemand die dat herkent? hij is ineens bang voor bijv buiten een brommer, de mixer een vuilnis zak die ritselt.. begint dan echt heel bang te kijken helemaal stijf zegmaar blijft ie en dan begint hij heel hard te huilen...

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Onze dochter heeft dat gehad met 5 maanden ongeveer en nu wordt het minder. Toen trok ze ook zo'n eng gezicht en zette het op een krijsen bij elk hard geluid. Zelfs als ik nieste begon ze te krijsen.
    Het is nu bijna wel over. Ik ga nu vaak heel hard lachen als ik iets laat vallen of moet niezen. Dan trekt ze eerst een bang gezichtje en gaat meestal daarna mee lachen.

Grappig, onze kindjes zijn precies even oud:)

3. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ook vandaag een halfjaar, gaat snel he?:)

maar ik liet hem bijv de vuilnis zak ook wel zien en dan wil hij er mee spelen dus snap er niks van, maar gaat zo te lezen vanzelf weer over:D

4. iertje86

iertje86 Actief lid

19 jan 2010
    117
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 16 maanden en had dit ook vanaf ongeveer 6 maanden. Bij hem bleek dat hij heel lang met oorontsteking heeft gelopen zonder dat hij dat zelf aangaf. Hij was niet bang, maar de geluiden deden pijn in zijn oortjes. Na een antibiotica kuur was het over. Met 11 maanden kwam het weer terug, weer huilen bij elk hard geluid en bleek hij weer oorontsteking te hebben. Na 2e kuur weer over, duurde wel even voor hij besefte dat de geluiden geen pijn meer deden... Maar sinds dien geen last meer van gehad.

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hier ook gehad (nog een klein beetje nu), ik denk dat het bij mijn dochter komt omdat ze er gewoon van schrikt.
    Heel stiekem moet ik er soms mee lachen, ze heeft het bv heel erg van de stofzuiger, als je dat gezichtje dan ziet hahah net alsof ze spoken ziet.

6. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Mijn kleine mannetje heeft dat dus ook al lange tijd... Zou het dan inderdaad een oorontsteking zijn?? Jeetje... Da's eigenlijk wel heel erg zielig! Ik zal morgen eens bellen om een afspraak te maken bij de dokter! Wie weet...
    Zo zielig inderdaad, hij kijkt eerst heel zielig, gaat wapperen met z'n handjes en zet het dan op een huilen... Bij plastic tasjes, aluminiumfolie, schroefmachine, fohn, hond, kindjes die gillen of huilen... We zullen eens kijken inderdaad! Bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina