Alleenstaand en 6 maanden zwanger

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door nathaliedestiny, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathaliedestiny

nathaliedestiny Nieuw lid

6 nov 2008
    2
    0
    0
    administratief medewerkster
    denhaag
    Hallo ik ben inmiddels 25 weken zwanger en ben gedumpt
    Na ruim 7 jaar relatie met mijn ex partner waar ik in een hel leefde besloot ik om voor mij zelf en mijn dochter van bijna 9 te kiezen en de relatie te verbreken.
    Na een tijd alleen te zijn geweest kwam ik de vader van mijn baby tegen.
    Alles aan hem was zo anders dan mijn ex hij was zo lief en alles wat ik miste in mijn vorige relatie vond ik bij hem.
    Hij vertelde dat hij ook een soort gelijk probleem had gehad als mij en gescheiden was en 2 kindjes had.
    Prima ik dacht hij is toch gescheiden.
    Na ruim 1 maand raakte ik per ongeluk zwanger en dat kwam niet zo goed uit . Ik kende hem net had net een nieuwe baan en hij vond het ook maar niets ivb met zijn cultuur(turks) we moesten eerst trouwen want anders zou hij diep in de problemen komen zei hij.Ik ging naar de dokter en bleek net twee weken zwanger te zijn. Ik heb de zwangerschap met heel veel pijn afgebroken maar dacht echt dat dat het beste was op dat moment.Na 3 maanden happy relatie probeerde ik hem al 3 dagen te bellen en zijn tel stond uit ik d8 er klopt iets niet ik ben naar zijn huis gegaan en ook 3 dagen is hij niet thuis geweest vertelde zijn vriend die met hem woonde.Ik voelde gelijk dat er iets goed mis was.Ik belde zijn andere vriend en die zij ik moet je wat vertellen maar zeg niet dat je het vanmij heb hij is terug bij zijn ex ivb met het moeilijke gedrag van zijn kinderen.Ik kreeg eenklap in mijn gezicht en voelde me zwaar gekwetst.Ik heb zijn kinderen vaak gezien en die waren echt heel moeilijk maar om terug te gaan voor je kinderen? Savonds belde hij op en zei kan ik komen om te praten ikz ei kom maar.Hij zei dat hij vanmij hield maar door de cultuur moest hij er zijn voor de kinderen en ze sliepen appart zei hij.Ik heel naief achteraf geloofde dit.Maanden gingen voor bij hij was vrijwel elke dag hier en we deden ook hele leuke dingen maar iets vrat aan mij ze belde hem heel vaak en ze heeft mijook gebelt toen ze mijn smsjes op zijn tel zag staan.Ze vroeg wie ik was en ik gaf antwoord ze zei dat ze helemaal niet appart sliepen en dat ze wel degelijk een relatie nog hadden.En nooit gescheiden waren.Toen ik dit hoorde verbrak ik de relatie meteen.Hij kwam aan de deur en ik heb hem weggestuurt. Na ongeveer twee maanden geen contact gehad te hebben met hem kwam ik na mijn dochter uit school te hebben gehaald bij de voordeur aan .En wie stond daar hij in zijn bus op mij te wachten.Ik schok en zei wat kom jij hier doen hij zei ik heb voor jou gekozen en kom bij jou wonen .Ik zei ja dag net als de eerste keer zeker.Hij zei kijk maar achter in de auto en ja idd al zijn koffers met kleding en spullen stonden erin.Ik was blij eerlijk gezegt omdat ik ondanks alles van hem hield.En heb hem binnen gelaten.Twee weken later kreeg ik een brief met de aangevraagde scheiding in mijn handen van hem .En dacht het is dus echt waar.Na 2 maanden samen te zijn kwam ik erop nieuw achter dat ik zwanger was dat vertelde ik hem enhij werd gek het kon niet zelfde verhaal als bij de eerste en ikmoest het weg halen.Ik zei nee ik doe dat niet sorry .2 weken erna zou hij naar turkije gaan hij had zijn ouders 5 jaar niet gezien.Ik heb afscheid genomen van hem en hij is gegaan.Hij zei eerst ikkom niet terug als je het kind houd ik zei dan blijf je maar daar.Ik had zo,n spijt van de eerste abortus en dat zou me niet nog eens gebeuren en ik wilde zo graag nog een kindje.Goed hij is gegaan en belde me elke dag hij zei dat hij van me hield en alles zou goed komen als hij terug was hij vroeg me hoe de controlles in het ziekenhuis gingen en of alles goed was met ons kindje.Elke dag spraken we elkaar op de msn en camde we ook zijn familie daar wisten van mij af zei hij en ik zag zijn ouders regelmatig op de cam en sprak ook met hen.Dus ik opgelucht en dacht alles komt goed.Tot op de dag ik hem een e mail kaart stuurde en zei dat ik hemmiste en dat alles goed was met de baby na controlle.
    Zijn ex(vrouw) stuurde mij een mail en vroeg of ik zwanger was van hem.
    Ik zei ik vind het heel hard om dit te zeggen maar ja idd ik ben zwanger van hem. En daarna begon de elende ze mailde me elke dag en zei dat hij zei dat het niet waar was hij had tegen zijn ouders gezegt dat ik een vriendin was die met zijn broer voor visum zou trouwen.Dat ikloog en dat hij haar ook elke dag belde om te zeggen dat hij haar terug wilde.Ik kreeg weer een klap maar dacht eerst dit doet ze omdat ze jaloers is.Ik belde hem op om te vragen of dit alles waar was en hij schold met zulke erge woorden tegen mij.Ik dacht dievrouw heeft gelijk.Zijnleugens zijn uit gekomen.Die vrouw geloofdemijn verhaal ook niet en ik zeikom maar naar mijn huis kun je al zijn spullen zien onze foto,s dat ik zwanger ben alles.Die vrouw is geweest enkreeg ook een klap in haar gezicht.Op het moment dat zei hier was liet ze me smsjes lezen die hij haar had geschreven owww wat erg zeg .Ik heb hem dus gelijk gebelt en gezegt dat hij hier nooit meer hoefde te komen ik heb zijn spullen in gepakt en aan zijn vriend mee gegeven.Ik was er helemaal klaar mee hij heeft me zo diep en diep gekwetst.Later bleek dat hij na de vakantie weer terug is gaan wonen bij die vrouw en alles heeft ontkent.Ze mailt menog steeds en zegt dat ze een dna test wil als de baby er is en dat ze dan van hem wil scheiden als de baby van hem blijkt.Ik praat niet meer met haar het zal mij een zorg zijn wat hun verder doen.Ik heb hem 3 maanden niet gezien niet gesproken en gister ging de telefoon ik wil met je praten ga niet naar een advocaat voor alementatie zei hij ik weet dat het mijn kind is als je dat wel doet dan ga ik ook naar een advocaat en pak ik de baby af hahaha grappig he hoe wou ie dat doen dan mee nemen naar de vrouw waar hij tegen ontkent dat het zijn kind is.Hij zei ik weet 1000 procent dat het mijn kindis en geef je na de geboorte 50euro per week tuurlijk hij is bang dat de vrouw erachter komt dat het wel zijnkind is.
    Ik ben inmiddels 25 weken zwanger en krijg een dochtertje ik moet alles alleen doen maar het intresseert me geen donder vind het zielig voor mijnkindje zonder vader maar ach hoeveel vrouwen zijn er getrouwt en de vader kijkt er nog niet naar om.Met hem ben ik helemaal klaar ik consentreer me volledig op mijnkids en dit is een hele goede les geweest.

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Jeetje meid, wat een kl**tzak, sorrie dat ik heb zeg. Waat onzettend rot voor je zeg, wat moet dit heavy zijn.

Als ik je 1 hele grote tip mag geven:
    Ga NOOIT, maar dan ook nooit meer terug, ook niet als ie met de allerzieligste smeekbedes aankomt, of misschien geloofwaardige verklaringen. Echt meid trap er niet meer in.

Hij zal niets goeds kunnen brengen in jou en straks jullie leventje. Jij gaat dit kindje een prima toekomst geven. Succes en sterkte

3. Niet meer actief

Pff wat een rotverhaal.. ben het met bovenstaande eens, ga NOOIT meer naar die vent terug.
    Je klinkt sterk, hou het vol.. ook alleen kan je het aan!
    Succes

4. nathaliedestiny

nathaliedestiny Nieuw lid

6 nov 2008
    2
    0
    0
    administratief medewerkster
    denhaag
    Ten eerste bedankt voor jullie reactie :p
    En nee ik neem hem never nooit meer terug .
    Ik heb een hart ben geen robot wie zegt dat hij las ie terug zou komen niet weer hetzelfde zou flikken.
    En ik weet dondersgoed dat hun relatie zou stranden want die vrouw van hem weet ook dondersgoed dat hij haar in de maling heeft genomen en zei krijgt het nog heel erg zwaar te voorduren.Ze zou zelf helemaal gek worden maar dat is ook niet meer mijn probleem.Ik ben een heel sterk persoon geworden door alle rottigheid die ik heb mee gemaakt .Maar ik hou meer van mezelf dan van hem.Hij zal op een dag wakker worden en weten wat hij heeft gedaan en dan zou hij er de rest van ze leven mee moeten leven.En tot die tijd laat ik het aan god over want geloof me als iemand iemand zo kan kwetsen dat word niet ongestraft gelaten .

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    You go girl! Lekker voor jezelf en je gezinnetje kiezen!
    Wat een ongelovelijke verschrikkelijke vent! BAH BAH BAH! Die kan je inderdaad beter kwijt dan rijk zijn! Ik KOTS op dat soort mannen :evil:

En natuurlijk kom je er wel! Je kan het prima alleen! Je bent geen vent nodig, en al helemaal niet zo'n zak!

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    heb je hele verhaal gelezen.jemig meid.

denk lekker aan jezelf en aan je kinderen.
    je hebt zo'n vent niet nodig en alleen red je je echt wel.

er komt vanzelf een man die je kinderen wel graag wilt en zij hem.

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jeetje meis wat een verhaal kies lekker voor jezelf en je kindjes meid en maak er wat van

8. mijn3eopkomst

mijn3eopkomst Nieuw lid

2 aug 2008
    1
    0
    0
    kerkrade
    goed zo meid
    leer mij die turkse mannen kennen
    het is niet om te discrimineren maar ik heb ook zoiets soort gelijk meegemaakt
    maar uiteindelijk heeft dat soort mannen altijd een vrouw en kinderen en gaat het hun hard gezegd alleen om een nederlandse vrouw in bed te krijgen en die vrouwen waar ze mee getrouwd zijn
    hebben het zwaar te verduren en gaan ook echt niet bij zon man weg en wordt wel tig keer bedrogen en belogen
    hebben hun cultuur en geloof maar de mannen mogen alles
    goed dat je voor je zelf hebt gekozen
    geniet van je zwangerschap je komt er wel!

9. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Jeetje meid, ik schrik er van..
    Heb je hele verhaal gelezen.
    Ik zeg hetzelfde als bovenstaande meiden.

GA NOOIT MEER NAAR DIE MAN TERUG!

Het is een k****zak!

Meid, ik wens je heel veel sterkte!

dikke kus

10. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Shit zeg wat een verhaal! Ik wens je heel veel sterkte toe, wat een serieuze klootzak seg

11. selina cindy

28 dec 2008
    9
    0
    0
    toen ik je verhaal las leek het over mezelf te gaan. Ga nu 1jaar met turkse jongen. 4 maanden geleden vertrok hij bij me omdat het niet goed zou gaan met zijn dochter op school. Hij zei op een aparte kamer te slapen maar nadat ik verhaal was gaan halen bij zijn vrouw bleek dit niet zo te zijn. Hij bleef ontkennen. Ook zou hij gaan scheiden. zijn vrouw zou dit regelen. Dit verhaal was nieuw voor zijn vrouw en er zou nooit spraken van geweest zijn. Ben nu voor de tweede keer zwanger van hem, inmiddels 7 weken. Hij verwachte weer een abortus van me. Ik kan dit niet nogmaals over mijn hart verkrijgen. Toch heeft hij vorige week weer zijn spullen opgehaald om bij me te komen wonen. Ik heb er absoluut geen goed gevoel bij omdat hij zoveel liegt, dit doet hij vooral om de goede vrede te bewaren. Zijn familie heeft me inmiddels met de dood bedreigd en ben erg bang voor de toekomst. Weet dat zijn vrouw inmiddels op de hoogte is van mijn zwangerschap. Ik vroeg me af of je tips voor me hebt om hier het beste mee om te gaan omdat jij in een zelfde soort situatie zit.
    liefs Selina

12. randi

randi Niet meer actief

ik reageer niet snel als ik niet possitief kan zijn over iets maar dit breekt eerlijk gezegdt mijn klomp :( dat je een relatie begint met iemand en zw geraakt ok. dat je abortus pleegt tot daar nog aan toe ( liefde is blind) maaaar als je dan weet dat hij getrouwd is achteraf, dat hij liegt en bedriegt, je zo stom bent om terug zw van hem te worden ( en dat van ben door de pil zw lees ik hier zoveel en zal best wel eens gebeuren maar geen 2x achter elkaar. lijkt me iets teveel toeval) hem terug bij je laat wonen, nou toont ten eerste van heel weinig respect voor jezelf en ook voor zijn vrouw. ik kan eerlijk gezegdt niet echt medelijden met je hebben want dit is een situatie die je toch zelf opzoekt. 1 héél goede raad; laat die vent gerust, zet hem buiten, raap jezelf bij elkaar en probeer iets volwassener door het leven te gaan. zowel voor jou als voor je eventueel toekomstig kind. sommige doen het echt hun zelf aan maar het spijtige van de hele zaak is dat de kids er dan wel de dupe van zijn :(

13. selina cindy

28 dec 2008
    9
    0
    0
    even voor de duidelijkheid, ik ben niet op zoek naar medelijden. Ben niet zielig. het verhaal heeft een flinke geschiedenis maar heb deze niet helemaal opgeschreven. Liefde is blind, dat klopt. Ben in veel situaties dan ook naïef geweest. Ik bleef hem toch geloven. De 4 maanden dat hij terug was bij zijn vrouw bleef hij iedere dag bij me komen en ook geregeld bij me slapen. Hij is daar alleen om te slapen. Ik weet dat het nog steeds naïef klinkt. mijn gevoelens en verstand verschillen nogal van elkaar.

14. randi

randi Niet meer actief

nou als je het al weet , scheelt al maar je zou der dan ook beter iets aan doen of denk je nu echt een relatie aan te kunnen met een man die elke dag ( of zo goed als) naar zijn vrouw gaat, die zeker al geen kind van je wilt ( hij is zo verliefd) en waardat de familie al zeker niks met je te maken wilt hebben en waarmee je nog een heleboel miserie op je nek haalt? kijk dat je der mischien nog verliefd op bent tot daar aan toe maar je gaat me toch ni vertellen dat je niet weet dat je met deze relatie moet stoppen en het dan ook doen want anders denk ik dat je mischien toch hulp moet gaan zoeken. weet niet of je het kind gaat houden maar in geval van wel doe het dan op zijn minst voordat kind want geloof me een vader gaat het niet hebben dat lees je zo al maar het heeft dan wel een mama nodig met een portie gezond verstand. klinkt mischien cru maar soms moet je eens wakker geschudt worden voor je beseft waar je mee bezig bent denk ik

15. selina cindy

28 dec 2008
    9
    0
    0
    misschien kun je nu ophouden met dat negatieve gedoe. Ik ben net 10 min lid van deze site. Zou liever steun vinden bij deze site. Ik weet 100 procent zeker een goede moeder te zullen zijn. Nogmaals ... heb een prima verstand. Het kindje kan beter geen vader hebben dan een die er nooit zal zijn.

16. selina cindy

28 dec 2008
    9
    0
    0
    Ik heb trouwens hulp gezocht.(VBOK) voel me hierdoor niet zwak, maar juist sterk. mijn verstand weet dat het beter is om hem de deur te wijzen. Dit zal dan ook niet lang meer duren. Ik word een bewust alleenstaand moeder. Nu

17. selina cindy

28 dec 2008
    9
    0
    0
    Ik heb trouwens hulp gezocht.(VBOK) voel me hierdoor niet zwak, maar juist sterk. mijn verstand weet dat het beter is om hem de deur te wijzen. Dit zal dan ook niet lang meer duren. Ik word een bewust alleenstaand moeder. Nu

18. selina cindy

28 dec 2008
    9
    0
    0
    Ik heb trouwens hulp gezocht bij VBOK. voel me hierdoor niet zwak maar juist sterk. Als je het hele verhaal zou weten zou je anders reageren.

19. randi

randi Niet meer actief

heb nooit gezegdt dat je geen goede moeder gaat zijn hé maar meid veel possitiefs valt er toch niet te vertellen aan het verhaal dat je neerzet enja je wilt mischien alleen possitiefs horen maar eigenlijk kan je alle reacties krijgen op een forum. zou het niet op jezelf halen maar mischien kan je der wel iets meedoen? ergens hoop ik gewoon door mijn reactie je minder miserie op je nek te halen want dat ga je krijgen als je bij die vent blijft ondanks dat je hem nog graag ziet en dat kan je wel missen als kiespijn nu met je kindje.

20. randi

randi Niet meer actief

goed daat je al hulp hebt gezocht enja kan alleen maar reageren op het verhaal dat je neerzet hé dus daar valt weinig op te zeggen

Deel Deze Pagina