overstappen naar Omneo?

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Miracle1984, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoi,

Wij geven onze zoon van nu bijna 6 weken Nutrilon standaard 1.

Hij heeft aardig last van krampjes, we geven hem cinababy maar het helpt niet echt. Hij overstrekt zich, trekt pijnlijke gezichtjes, laat veel scheetjes en gilt het af en toe echt uit.

Ook spuugt hij regelmatig. Af en toe komt er een flinke golf uit, dan zijn het weer mondjes en soms komt het zelfs uit zijn neus. Na zijn voeding begint hij vaak te huilen en steekt daarna zijn tong veel uit. Hij blaast ook steeds belletjes. Ik heb het idee dat de melk die omhoog komt pijn doet bij hem. We hebben al geprobeerd 1 schepje nutritron toe te voegen aan zijn fles maar dit heeft niet geholpen.

Hij poept meestal om de dag, gewoon normaal volgens mij.

Hij krijgt momenteel 120+4 en drinkt ongeveer 6 a 7 flessen (af en toe laat hij 20cc staan).

Wat kunnen we nu het beste doen? Is overstappen naar Omneo voor ons een goed idee? Kan dat gewoon in 1 keer of moet dat in stapjes? Moeten we dan die Cinababy niet gebruiken? Of is het beter om door te gaan met Nutritron en wat meer toevoegen?

Alvast bedankt!

Groetjes Miracle.

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo Miracle,

Ik denk dat het goed is om even met je consultatiebureau af te stemmen waar de klachten van je kindje mee te maken kunnen hebben. Daarna is het misschien makkelijker om de juiste voeding te kiezen.

Groeten Eveline

Deel Deze Pagina