Wekenlang gevoelige borsten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmx, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Beste allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, ben er ook verder totaal niet mee bezig geweest. Maar er valt me wat op en vraag me af of anderen het ook hebben/gehad hebben.
    Ik heb sinds mijn vorige eisprong & menstruatie dus nu al zo'n 4/5 weken elke dag pijn in beide borsten, ze zijn ook daadwerkelijk groter (valt mijn vriend ook op) enig idee wat het kan zijn? Want af en toe word ik er echt gek van.. bh zit niet meer lekker, elke kleine aanraking doet al pijn.

Hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen :oops:

Liefs!

2. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Je kan altijd een test doen als je denkt dat je zwanger bent.

Maar hoelang ben je van de pil af? En waar zit je nu in je cyclus ongeveer?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Geen idee. Denk dat het door hormonen komt en dat hoeft niet sutomatisch op een zwangerschap te wijzen.

Maar doe eens een test. Als je nog steeds van de vorige ronde zwanger denkt te zijn, moet je nu een knallend positieve test hebben.

Bij de meeste vrouwen veranderen de borsten trouwens pas vanaf het derde trimester van de zwangerschap.

4. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik ben in november gestopt met de pil, ik zit nu op cyclusdag 18 en mijn ovulatie is rond de 23/24. Maar ik denk niet dat ik zwanger ben want ben gewoon ongesteld geweest afgelopen keer? Daarom vind ik het raar en vraag me dus af of sommige het ook meegemaakt hebben. Of het nog ontpillen is of niet.. ben redelijk normaal met mijn cyclus, ene paar dagen langer maar geen groot verschil. Ik heb nu cyclussen van 36 tot 39 dagen.

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik had altijd gevoelige borsten vanaf de eisprong. Ben nu 24 weken zwanger en heb het nog steeds.... :rolleyes:

6. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik heb een test gedaan en die is gewoon negatief, ik ga er maar vanuit dat het met de hormonen te maken heeft. :p

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Hier standaard gevoelige borsten tussen eisprong en menstruatie. In het begin dacht ik meteen dat ik wel zwanger moest zijn... tot het opviel dat het elke keer zo was :oops:

8. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ja ik heb het normaal ook tussen eisprong en menstruatie in, maar nu is het continu. Vandaar dat ik t raar vond. :confused:

9. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier precies het zelfde al een week of twee nu continue pijnlijke borsten, bh zit dan niet lekker ect. Echter zit ik ook nog voor me eisprong. Dus kan je er ook helaas geen antwoord op geven. Normaal altijd na de eisprong zere borsten door de aanmaak van progestoron dus dan is het te verklaren maar nu blijft het een raadsel.

10. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Had het ook steeds, werd er gek van! Borsten waren ook echt groter, gaf me steeds valse hoop.. Was wat hormonaals want had nooit een positieve test. Hoort oa bij PMS klachten. :mad:

Deel Deze Pagina