He dames, WIJ GAAN TROUWEN ! Gisteravond heeft mijn vriend mij (op zijn knieeen) ten huwelijk gevraagd! Helemaal super. TRANEN natuurlijk... We hadden het er al wel eens over gehad, dat ik eigenlijk wel graag wilde trouwen voordat de baby geboren zou worden, maar toen ik zo snel zwanger raakte dacht ik dat het nooit meer van zou komen. DUS WEL! We hebben al een datum in gedachten en morgenvroeg ga ik direct bellen om te vragen of deze nog vrij is. We houden geen groot feest, maar een gezellig diner met familie en een receptie voor vrienden en bekenden is de bedoeling. IK BEN ZO GELUKKIG! Kus, Dolfijn
Van harte gefeliciteerd Hoop voor jullie dat net die datum vrij is, zodat jullie dan een mooie bruiloft te gemoed gaan!
gefeliciteerd! Jou jaar kan niet meer stuk en die is nog maar net begonnen! Heel veel geluk! LIefs Ikke
van harte gefeliciteerd, dolfijn. nu kan je nieuwe jaar helemaal niet meer stuk. heel veel geluk gewenst. groet miranda
Gefeliciteerd wat een goed nieuws! Ik hoop dat de datum die jullie in gedachten hebben nog vrij is.. Wordt vast een goed jaar, 2007
Gefeliciteerd! mijn mannetje heeft mij een dagje eerder gevraagd en hier ook traantjes hoor..... en ook wij bescheiden... moeten nog wel een datum prikken en dan volgend jaar een groot feest....
Hey wat leuk joh! Jou 2007 kan niet meer stuk toch! Alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk
We hebben gebeld met het gemeentehuis en feestzaal. Het wordt donderdag 3 mei 2007 ! (3-5-7) Weer een leuke datum. Groetjes, Dolfijn