Oh wat gaaf joh, van harte gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk. Ik heb mijn man ook ten huwelijk gevraagd (vorig jaar april en op 19 september 2008 getrouwd, dus volgende week een jaar).
GEFELICITEERD!!! Wat leuk dat jij hem hebt gevraagd. Heel veel plezier met de voorbereidingen en natuurlijk tegen die tijd met de dag zelf.
Meiden super bedankt voor de felicitaties. Ik heb het hem gevraagd omdat hij zo mee kan bij extreme bruidegommen Hij wou pas trouwen als we genoeg geld hadden voor een groots festijn. Maar hij weet ook dat dat niet mijn wens is. Maar wachten op hem zag ik echt niet zitten dus heb ik hem gevraagd, met een mooie rode roos en een aanzoek
Wat ontzettend leuk zeg! hahaha nee op ee gegeven moment heb je lang genoeg gewacht groot gelijk heb je ! Gefeliciteerd. En nu gaan voorbereiden (ook heel erg leuk trouwens!)
gefeliciteerd! ik ga ook een poging wagen dit weekend mannetje denkt dat we "gewoon" een weekend weg gaan. moet nog even het hotel bellen en dingetjes regelen maar goed