hahahahahahaha ja nouja..Ten tijde van mn zwangerschap gingen de meeste berichten over de macdonalds(en die passie deelden meerdere april 2008 mama's )
Hey Gefeliciteerd zeg! wat leuk! jij kletste vroeger toch ook mee bij kruimels en spruiten he? (net gestopt met de pil topic)
Hey meid, Gefeliciteeeerd!!!! Wat leuk zeg dat jij je vriend ten huwelijk hebt gevraagd.. Geniet van alle voorbereidingen... heel veel plezier en succes
gefeliciteerd !!! ben nog 1 van de ouder stempel ... ik zit nog steeds te wachten op mijn aanzoek..... zijn al 8 jaar samen... maar nee... nog steeds niet ......... snik snik snik...
Hmmm blijkbaar ben ik niet zo anoniem hier als ik dacht. We zouden vanavond mn vriends broers en zus inlichten maar het nieuws is alweer uitgelekt...
Allereerst gefeliciteerd, ik dacht nog hey dat is toevallig, er was laatst iemand anders die precies hetzelfde topic had en ook precies dezelfde felicitaties, ik dacht nog, ik wordt gek...haha. Dat is heel vervelend dat het nieuwtje is doorgelekt, ik kan me zo goed voorstellen dat jullie het zelf wouden vertellen. Flauw ook van diegene of wat dan ook die het heeft doorverteld...