Wat aan in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Krissiefeur, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Het onderwerp zegt het al... Wat doen jullie je baby aan in bed?

Sarah slaapt in een zomerslaapzak en had afgelopen nacht een pyjama aan met lange mouwen. Ik vraag me af of dit niet te warm is? Het is nu op haar kamer 24 graden...

Zou een pyjamajasje met lange mouwen zonder broek genoeg zijn? Of nog te warm?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik doe een romper met korte mouw, pyjamajasje, dunne slaapzak en dun dekentje. Hier heeft ze het nog snel koud. Dan wel zonder broek.

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier een winterslaapzak met mouwen en een rompertje, ze heeft het snel koud

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Soms nog een broekje, overdag alleen romper + zomer slaapzak

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zat hier ook te twijfelen maar ze slaapt nu net zonder slaapzak. Scheelt mij weer zomerslaapzakken kopen.
    Hier nu mouwloze romper en pyjama lange mouw/broek.
    1 dekentje in dekbedovertrek.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    slaapzak + pyama lange mouw + romper zonder mouw

7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik wist het voor vandaag ook niet zo goed...

het is bij Lucas ook 24 graden. Ik heb hem nu in een romper in zijn slaapzak liggen en dan nog onder een lakentje....
    Zou dat te koud zijn??

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Volgens de babyfoon is het nu 26 graden op dochterlief haar kamer. Ze heeft voor vannacht een romper aan met korte mouw en een zomerslaapzak zonder mouw. Ik kan er evt nog een dekentje over heen leggen mocht ze koud aanvoelen. Maar normaliter heeft ze het niet zo snel koud.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter ligt in pyama korte mouw en korte broek. Nu nog zonder deken, die leg ik er overheen als we naar bed gaan..

10. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier een rompertje zonder mouwen, een zomerslaapzakje en een dun lakentje. Er ligt nog wel een dekentje klaar, maar ik denk niet dat die nodig is

Het is erg benauwd weer en de kleine heeft het nogal snel warm;). Vandaag de hele dag alleen in een t-shirt en rompertje doorgebracht. Met de fles geven bij mij op schoot had hij het echt te warm.

Het schijnt zo te zijn dat wij ze eerder te warm aankleden dan te koud. Voor de zekerheid kun je nog eens voelen en kijken, zweten ze dan is het te warm en voelt het nekje koud, dan hebben ze het te koud.

11. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook lastig wat ze aan moet met dit weer. Heb haar nu in een romper korte mouw met een pyjama in bed gelegd. Leg er vanavond als ik naar bed ga een dekentje over.

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Romper, broekje, shirtje en inbakerdoek. En dan ligt ze meestal onder een lakentje en dekentje, maar doe ik vanavond misschien maar niet...even kijken hoe warm het boven is en hoe warm ze het zelf heeft.

13. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Hier een rompertje lange mouw en zomerslaapzak ...

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Romper met lange mouwen en een winterslaapzak zonder mouwen. Maar dat is omdat haar zomerslaapzak nog te groot is, ze zit net tussen 2 maten in. Ook had ik er vannacht nog een lakentje overheen, maar dat was meer voor mijn eigen gemoedsrust dat het niet te koud zou zijn...

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Voor de nacht gaat ze met een pyjamatruitje met lange mouw en zonder broekje in een zomerslaapzak, onder een dekentje. Dekentje ligt er los over en dochter kennende ligt ze over een half uur ergens in de hoek bovenop de deken.
    Overdag doe ik haar gewoon in haar t-shirtje in die zelfde slaapzak hoor. Het is er warm genoeg en ze wordt niet koud wakker.

16. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Romper met korte mouw, zomer-slaapzak, dekentje en lakentje. Op haar kamer is het nu 24 graden.
    Ik stop haar steeds in tot onder haar oksels ipv tot aan haar kinnetje.

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Romper korte mouw
    Pyamajasje lange mouw
    Dunne zomerslaapzak
    En 's nachts doe ik hem een dun dekentje over.

18. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Romper lange mouw
    Zomerslaapzak
    Lakentje

19. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ze ligt nu in een romper met korte mouw, pyjamajasje en zomerslaapzakje in bed. Straks maar even voelen hoe warm/koud ze is!

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    let je met de hitte op met inbakeren? ik vind dr warm aangekleed nu in de bakerdoek
    in de winter had mijn zoontje alleen een romper, pyamajasje en sokjes aan in de bakerdoek

ik zou zeker het broekje alvast uitlaten.....of alleen een romper met lange mouwen aangeven

Deel Deze Pagina