Hoi allemaal, Erik is heel erg verkouden en heeft wat koorts. Hij is er niet mega ziek van maar wel huileriger dan normaal. Nu is mijn schoonmoeder jarig en we zouden er vanavond naar toe gaan om te eten en nog een uurtje daarna blijven ( Erik gaat dan mee ). Dus in totaal 2 uur. Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan en misschien eerder naar huis. Of afzeggen en andere keer gaan?
Heeft hij koorts of verhoging? Tot 38,5 is er vaak niet veel aan de hand, dus dan zou ik gewoon gaan. Boven de 38,5 zou ik thuisblijven.
zit er tegenaan 38.2 Net merkte ik ook dat ie heel erg aan de diarree is Denk toch maar dat ik het ga afbellen
Ik zou het afbellen, savonds wordt ook de koorts vaak een stuk hoger en dan kan hij beter lekker op tijd in zijn eigen bedje liggen.
Ik zou afbellen. zeker, omdat hij huilerig is. Zo heeft niemand er wat aan. Lekker op tijd zijn bedje in en hopen dat jouw ventje snel weer opknapt.
we zijn toch een klein uurtje gegaan. Alleen ff gegeten daar want schoonmoeder had al voor ons gekookt. Is ook zo sneu om dr dan met al dat eten te laten zitten Het is wel goed gegaan en we zijn gelijk na het eten weer weg gegaan. Weekend blijven we maar lekker binnen