Hij is bang voor het vaderschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bo2008, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik ben nu alweer 9 maanden van de nuvaring af
    ik wil al zo lang heel erg graag een kindje van ons samen
    maar me vriend zeg de ene keer dit en de andere keer dat
    als die een slok op heeft zegt die tegen ze ouder jullie worden dit jasar nog opa en oma en als die weer nuchter is hoor ik hem niet meer erover
    ik heb al 2x heel goed met hem gepraat en hem ook gezegd dat ik die kinderwens dat gevoel niet kan uitzetten hoe hard ik ook geprobeerd heb

het lukt me wel ff maar daarna komt het 2x zo hard weeer terug
    hij weet wanneer ik vruchtbaar ben en dan knutselen we er ook rustig op los en ik zeg het hem ook altijd hij maak dan geen probleem ervan

ik zei gisteren tegen hem mischien heb je wel raak geschoten en toen moest die grijnzen
    DUS HIJ VINDT HET DUS TOCH LEUK

we hebben een 1 gezinswoning met 2 slaapkamers een kleine en een grote
    we hebben makkelijk plek voor een hummeltje maar volgens hem niet
    ik word zo moe van hem hij moet die knoop eens doorhakken vindt ik en zo niet doe ik het wel voor hem
    dus als het raak is nu dan heb ik de knoop doorgehakt voor hem en hij zal er echt wel blij mee zijn alleen ik denk dat het grotendeels angst is om dadelijk zoveel verantwooding te hebben wie deelt dit nog meer?

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Hoe oud is je vriend? Een kind willen heeft natuurlijk niks met leeftijd te maken al ben je 20 of 40. Als je het graag wilt en je voelt je beide er klaar voor dan is er niks aan de hand. Maar omdat ik niet weet hoe oud je vriend is lijkt het me dat hij er misschien op het moment toch nog niet klaar voor is en meer met andere dingen in z'n hoofd rond loopt. Anders zou hij toch misschien net als jij er echt voor gaan.

Aan de ander kant vindt hij het o.k dat je geen voorbehoedsmiddelen meer gebruikt dus jullie kunnen spoedig in verwachting raken. Misschien moet je het er niet teveel over hebben en er niet zo de nadruk op leggen en meer het z'n beloop laten gaan, het samen gezellig hebben. En mocht je binnen een paar maanden in verwachting zijn zal hij het denk ik echt wel leuk vinden.

3. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Ik vind persoonlijk dat je niet het af moet dwingen van je vriend omdat hij steeds verandert van mening. Misschien is hij er idd nogniet aantoe maar geeft hij afentoe eraan toe omdat jij het zograag wilt.

Ik zou geen kindje nemen in zo een situatie, want als hij er echt nogniet aantoe is eigenlijk word dat echt een probleem als jullie kindje geboren is.
    Dan heb je kans dat hij bij je weg gaat en daar zit jij dan met je pasgeboren baby.

Het is iets wat je samen doet voor 100% en anders niet...

nog veel succes verder

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mijn mannetje wil het heel graag. Hij vind het alleen zo erg dat ik de pijntjes ga krijgen en hij niet. #-o

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha nee als hij iets niet wilt zal hij nooit aan me toegeven hoeveel ik er ook overzur
    hij is bijna 29 en we wonen alweer 3 jaar samen van de 7 jaar ik had het er net over van hoe zal je het vinden als het zo was en toen zei die dus ik word papa met een smile
    dus ik loop mezelf gek te maken mij verlaten omdat ik in verwachting zou zijn dat doet die niet
    maar ik moet hem zeker niet onder druk zetten dat is waar dus zal er toch minder over gaan hebben dat is toch wel het beste
    ik vroeg hem net of die de verantwoording niet aan kon , dat was het ook hij zei dat je je leven lang verantwoording heb als je een kind heb vanaf het begin tot aan het einde ook als die volwassen is je leven is nooit meer het zelfde hahah dus hij knijpt hem gewoon ik denk dat meerde manen dat wel bekent voorkomt
    meiden bedankt voor jullie reacties

6. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Je moet gewoon lekker doen wat voor jou het beste voelt hoor!
    Het is jou mannetje dus jij weet het het beste.
    Ik denk dat veel mannen bang zijn paps te worden of het
    moeilijk vinden. Mijn mannetje heeft er geen problemen mee verder gelukkig. Hij weet heel goed wat voor vader hij wilt zijn etc..

mannen hebben het zoizo over het algemeen moeilijk met zown pasgeboren ukje. Vrouwtje heeft minder aandacht voor ze en je relatie verandert gewoon natuurlijk enorm !

misschien is hij daar een beetje bang voor

Groetjes! :D

7. Jinte

Jinte Lid

23 mei 2007
    24
    0
    0
    Toen wij besloten een kindje te willen, was ik daar ook zekerder van dan mijn vriend. Hij wilde het wel hoor (anders was ik er nooit voor gegaan), maar had af en toe twijfels over hoe ons leven er daarna uit zou gaan zien. Hoe langer ik zwanger was, hoe meer hij ernaar uitkeek.
    Nu is ons dochtertje 5 maanden en is hij al vanaf haar geboorte gek met haar.
    Deze week was hij degene die in een gesprek aangaf dat hij wel voor een tweede wilde gaan :D
    Zo zie je maar weer hoe het kan lopen.

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik denk dat dat het ook is ja dat die bang is dat de realatie wie we nu al die jaren hebben ineen heel erg gaan veranderen
    ik wou dat het zover was
    hey jessica hoop echt voor jouw dat het raak is duim voor je

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Mag ik eerlijk zijn echt een man zo, heb er thuis ook zo eentje zitten die geen beslissingen kan nemen over niets, ook veranderen van gedachte zo inees dagelijkse kost.
    Trek het je niet aan , mannen he

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

MANNEN OP GEK VAN TE WORDEN ! HAHAHA
    maar toch kan ik niet zonder

11. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hoi Fiona,

Zelfs ik vind het soms nog een beetje eng.... Volgens mij is dat bij zo'n grote beslissing een hele normale reactie. Enne...spreken dronken mannen niet altijd de waarheid?

Groetjes Krista

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja dat dacht ik dus ook ! met oud en nieuw bv screeuwde die letterlijk dit jaar gaan we ervoor en jullie worden opa en oma! je moet hem gewoon niet het idee geven dat die onder druk sta

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    je relatie veranderd wel enorm maar het wordt het sterker dan van tevoren want je hebt samen iets van jullie met 2 waar je verantwoordelijk voor bent.
    1 x dat ze er zijn kan je ze niet meer missen

14. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    mijn vriend heeft soms ook wel van die momenten dat ie zegt dat ie wilt wachten, maar ondertussen zit ie er ook grapjes over te maken. en zit ie ook dingen te verzinnen enzo. misschien is het spannend voor ze.

Deel Deze Pagina