goedemorgen, vandaag kan ik testen gisteraaf kon ik het niet laten en een test gehaald van predictor, dit was rond 8 uur. deze was negatief vandaag nog geen duivels. zit nu te twijfelen of ik nog een test zal doen, want ben bang dat die van gisteraaf niet meetelt. nu ben ik vanmorgen 7 uur naar wc geweest en heb ik et 1 kopje thee op. is het dan goed om te testen? heb al paar dagen last van mijn borsten, niet constant maar beetje spierpijn gevoel? wit slijm. (geen rekbaarslijm maar meer tussen melk en slijm in (niet superveel) misselijk als ik opsta, daarna niet meer en heb steeds wat steekjes in mijn onderbuik. vrige week krom gelopen van het trekkerige gevoel in mijn baarmoeder de hele avond. de volgende dag weer uurtje krom gelopen van pijn in mijn zij, vooral mijn linkerzij en ben heel soms beetje duizelig. wat moet ik doen en wat denken jullie? groetjes
goeiemorgen lievemama18 je zou het kunnen proberen om er nog een test tegen aan tegooien of liever nog een dagje tewachten want mischien zitten er net niet genoeg hormonen in je lichaam voor een positieve test want het zijn wel de symtomen die ik nu ook heb alleen heb ik gister ook met 1 dag overtijd positief getest... veel succes hoop dat ie snel positief uitslaat groetjes
ik denk dat mocht je zwnager zijn er nog niet genoeg hcg hormoon in je urine zat maar als dat gisteren al niet was zal dat vandaag ook niet zo zijn ik zou een paar daagjes wachten ik weet dat dat erg moeilijk is maar ik geloof dat er een paar dagen tussen moet zitten voor je hcg op goed niveau is enneuh een predictor is dat zo'n digitale want daarmee kun je vaak pas testen als je ongeveer een week overtijd bent succes meid ik hoop het voor je
Ik zou tot morgen wachten of overmorgen en dan met je 1e ochtendurine. Dat is toch het meest geconcentreerd.
he lieve mama, Je moet gewoon na een paar dagen nog eens testen. Je hoort wel vaker dat er meiden pas na 7 of 8 dagen positief testen. Als jij het gevoel hebt dat je zwanger bent moet je gewoon een paar dagen wachten en dan nog eens testen! Wie weet is die dan wel positief! Bij sommige meiden zijn er op de dag van NOD al wel genoeg stoffen aangemaakt om positief te testen bij andere duurt dat wat langer. Dus ik zou niet meteen de moed opgveven, maar ook niet al te positief denken anders word je misschien extra teleurgesteld en dat is ook niet leuk. In ieder geval heel veel succes! (ook met wachten ) Liefs Annika
Ik denk dat je dan over een paar dagen weer moet testen. Je hoort soms echt dat er vrouwen zijn die pas na een week overtijd positief testen! en ja.. geen bloed geeft moed he... x vanuit hier
Inderdaad meid een paar dagen wachten nog. In het begin is het HCG gehalte laag maar gaat in een rap tempo omhoog. Als je bijv. vrijdag of zaterdag nog niet ongi bent nog eens testen, dan heeft je lichaam ook meer kans gehad om het hormoon aan te maken. Erg frusti extra wachten maar zolang je niet ongi bent is er absoluut hoop!
hou de moed erin, doe ik ook ben nu 7 dagen over tijd en heb afgelopen vrijdag negatief getest. maar heb dat ook bij mijn vorige zwangerschap gehad volgens mij. ik wens je heel veel sterkte! groetjes esther
hoi meid ik zou over een paar dagen nog eens testen als je dan nog niet ongi bent kan nog net te vroeg zijn voor een test succes meid hopelijk is het raak
Misschien in het verstandig om niet met Predictor te testen. Ik heb eens gelezen dat die veel meer hcg nodig heeft om positief aan te geven dan de goedkopere thuistesten van Kruidvat, Etos ofzo en dat Predictor pas ver na NOD positief aangeeft. (Van horen zeggen, zeg ik er nog even bij) Dus... hop, morgen naar Kruidvat en overmorgen ('s ochtends) nogmaals testen! Succes!
goedemorgen nog steeds niet ongie geworden. gistermiddag moest ik werken tot in de avond, had al een maandverbandje ingedaan voor zekerheid. (staat andes beetje raar he als al die mensen het zien ).... 2 uur later nog niks. ik m weer uitgedaan. dacht uur later toch echt dat ik het was geworden.. voelde nattig daarzo en had beetje trekkend gevoel in mijn lies. ik weer naar de wc. NIKS ongie, maar wel veel slijm. vamorgen weer test gedaan met de eerste ochtendurine (kon t echt niet laten) dacht echt dat ik een heel vaag licht dun streepje zag, maar mijn vriend zag m niet en zei dat ik m te graag wou zien. snap er echt niks meer van. vanmorgen weer misselijk maar niks hoor
heb nu toch weer zon pijn in mijn link4erlies, steeds van die steekjes. vooral als ik in beweging ben geweest doet gewoon pijn.
Anders test je toch van t weekend nog eens? Of doe je gezellig mee met onze testmarathon 2e pinksterdag?
2de pksterdag kan ik helaas niet heb t dan erg druk. van t weekend denk ik maar dan, als de duivels er nog niet zijn. mijn langste cycles was 39 dagen dus wacht dat maar even af denk ik