Hallo allemaal, Ik ben op koninginnendag ongesteld geworden! Klinkt heel stom maar was zo blij! IKwas namelijk zo bang dat mijn cyclus helemaal in de war zou zijn door het stoppen met de pil maar deze staat nu op 30 dagen dus dat ik vind ik nog zeer netjes! Dus op naar de volgende ronde! en een nieuwe banner natuurlijk! Liefs Annika
@ annika1984 Ik weet wat het betekent om blij te zijn met je ongi meid ! Succes met de volgende ronde ! gr syb
Als je op koninginnedag ongesteld bent geworden, waarom staat je banner dan nu al op dag 3? Dat klopt dan denk ik niet. Fijn dat je toch een nette cyclus hebt.
Nou ik zou eigenlijk 5 mei ongi moeten worden maar ben 29 april geworden mijn hormonen zijn ff door de war denk ik! En ben nog vet Ongi ook wat ik normaal niet heb. Op naar de volgende ronde maar
Nou ik zou eigenlijk 5 mei ongi moeten worden maar ben 29 april geworden mijn hormonen zijn ff door de war denk ik! En ben nog vet Ongi ook wat ik normaal niet heb. Op naar de volgende ronde maar
haha! ik weet hoe het is! ik was ook blij om ongi te worden! maar ik ben ook op koninginnedag ongi geworden en jou banner staat op dag 3! je moet de dag wanneer je ongesteld word niet mee rekenen, want dan tel je een dag dubbel! groetjes rebbel
ja je moet idd gewoon tellen vanaf de dag dat je ongesteld bent geworden..dus word je t vandaag stel je je banner in vanaf vandaag