vanaf wanneer....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annekulpe, 17 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    vanaf welke leeftijd zijn jullie met jullie baby'tjes naar het zwembad gegaan om lekker in t water te spartelen (daar bedoel ik niet babyzwemmen mee)

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    De eerste keer zijn we een weekendje naar Landal Greenparcs geweest en toen was Silvester ruim 2 maanden oud. Toen zijn we alles bij elkaar (dus inclusief uit en aankleden) een half uurtje in het zwembad geweest. Hij vond het wel leuk, voor eventjes..

En wat betreft het babyzwemmen, daar wil ik pas mee gaan beginnen als Silvester een jaar is. Dit omdat ik heb gehoord dat de chloordampen niet goed zijn voor babietjes en zelfs aandoeningen aan de luchtwegen kunnen veroorzaken.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je kunt geloof k vanaf 6 weken al lekker zwemmen als ze un eerste prik hebben gehad

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Je mag idd wel zwemmen nu hoor...

wijzelf doen het niet. Op deze leeftijd is het toch moe, vooral leuk voor de ouders en een kindje is gauw moe, koelt snel af en het is best een gesjouw (kind aan en uitkleden, opletten of het niet pas heeft gegeten want dan gaat de voeding er (misschien) uit, kind heeft ook zn slaap nodig, chloordampen, zorgen dat het niet afkoelt) Wij gaan pas als mn zoontje wat ouder is... op dit moment ben ik nog z'n leivelingsspeelgoed en zou het echt zijn voor de leuke kiekjes te schieten.

5. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    als je kindje alle 3 de inentingen gehad heeft, is het het verstandigste om te gaan zwemmen, ivm evt infecties die je kindje in zwembad water op kan lopen.
    Ik ben met ferron toen hij 3 maanden was wezen zwemmen. Hij vond het geweldig.
    Heel veel mensen in het zwembad reageerden verbaasd dat ik met zo'n kleintje al ging zwemmen, maar dat kwam omdat hij te vroeg geboren is, daarom was hij aan de kleine kant.

Deel Deze Pagina